Gå til innhold

Hva synes dere om denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke min stil, men jeg tenker at man fint kan ha denne kjolen selv om man er større enn modellen. Både større pupper og armer er greit, men jeg hadde kanskje ikke vurdert den om jeg hadde litt mage. Syns det er en typisk «flat mage-kjole».

Skrevet

Likte den ikke

Anonymkode: 94f17...8b3

Skrevet

Den var helt skjønn, og kan brukes også om du er litt større. Endelig en brudekjole som ikke ser ut som den er kjøpt i en sexsjappe.

Anonymkode: ccb1e...02a

Skrevet

Fin kjole, men jeg likte ikke lengden. Midt på leggen kler ikke meg, så det er min mening, bare. 

Anonymkode: 6e99f...856

Skrevet

Likte den ikke. Kan være fordi den satt stygt på modellen.

Anonymkode: 347e0...dea

Skrevet

Jeg tror faktisk den blir enda finere om du har litt mer pupper og litt mer på armene enn modellen har.

Nydelig kjole til et enkelt sommerbryllup :)

Anonymkode: 7667f...ae2

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

https://m.junebridals.com/newest-white-lace-a-line-2018-wedding-dress-cap-sleeve-tea-length-jewel-p710802.html 

Og krever den at man er såpass slank som modellen? Jeg er også i kategorien slank, men har litt større bryster og armer fks. 

Anonymkode: 37c36...816

Synes den var stusselig, kanskje ok til dagligdags sommerkjole, ikke til å gifte seg i.

Anonymkode: a0942...556

Skrevet

Syns den ligner mer på en sommerkjole enn en brudekjole.
Men spiller det egentlig noen rolle hva vi her inne mener?
Det er ditt bryllup, det er du som skal stå brud, det viktigste er at DU føler at kjolen er perfekt for DEG

Anonymkode: d9451...196

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Jeg tror faktisk den blir enda finere om du har litt mer pupper og litt mer på armene enn modellen har.

Nydelig kjole til et enkelt sommerbryllup :)

Anonymkode: 7667f...ae2

Veldig enig, nyyyydelig kjole, elsk elsk 😍

Anonymkode: f0af8...24b

Skrevet

Søt kjole som du lan bruke på strada og til altfra hverdags til ikke så stive selskaper.

Anonymkode: b6f2b...ee3

Skrevet

Jeg likte den veldig godt😊

Anonymkode: b0524...603

Skrevet

Veldig fin oppe, men lengde midt på leggen er det få som kler. 

Jeg tror også at den bare blir penere på om du har litt mer former enn modellen. 

Anonymkode: e54ff...b12

Skrevet

Den var fryktelig kjedelig, og veldig ukledelig lengde. 

Anonymkode: 23cfe...b71

Skrevet

Jeg synes den var søt, selv om det ikke er i nærheten av hva jeg selv ville valgt. Meg med eplefasong ville nok kledd den kjolen særdeles dårlig ;)

Men er du smal rundt midjen vil den nok sitte fint, og litt større pupper tror jeg bare kan være flatterende og få kjolen til å sitte penere.

Anonymkode: bf486...2ea

Skrevet

Jeg synes den var fin. Trenger ikke å være syltynn for den kjolen. Men med den lengden bør du være litt høy.. 

For meg på 160 ville lengden vært håpløs

Anonymkode: 60ac4...e8c

Skrevet

Kjedelig! En brudekjole skal ikke ligne en hverdagskjole!

Anonymkode: 6db14...3c2

Skrevet

Fin, men jeg hadde ikke fått den til å sitte fint fordi jeg har kort overkropp/rygg. Den må sitte riktig i livet - på meg hadde livet sittet altfor lavt. Har du lang rygg og er høy nok kan den se fantastisk ut! 

Anonymkode: 136e9...238

Skrevet

Jeg synes den var kjedelig .. 

Anonymkode: 4749a...91d

Skrevet

Nydelig! Tror ikke du trenger å være like tynn som modellen.

Anonymkode: a1771...40d

Skrevet

Nydelig snitt og fin overdel. Litt døll skjørtelengde. Funker fint om du har litt pupper, men kanskje ikke med stor mage.

Anonymkode: 67b3b...a46

Skrevet

Grusomt kjedelig kjole

Anonymkode: 2ffbb...f87

Skrevet

Likte ikke den kjolen. Rett og slett kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...