Gå til innhold

Hva TROR dere de nye tiltakene blir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva TROR dere de nye tiltakene for Oslo blir? Jeg mener, hva mere kan stenges nå? 

Anonymkode: 6b72d...e92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine ungdommer håper i alle fall de får fortsette å gå på skolen, men at det blir innført munnbind. De trenger skolen, men de trenger også å føle seg tryggere på skolen enn det de gjør nå. Elevene er stort sett flinke til å holde avstand (så godt det går) og bruke håndsprit. Ellers ser jeg ikke hva mer de kan stenge ned.

Anonymkode: 8f6f5...fb6

Skrevet

Jeg tror det vil komme tiltak som begrenser hvor mange som kan møtes samtidig. Jeg håper barneidrett blir spart. 

Skrevet

Jeg tror skoler og aktiviteter for unge forblir åpent. Skjønner ikke hva mer som kan stenges nå. Bor selv nær sentrum.

Skrevet

Ser nå at videregående blir røde.

Skrevet

Stikk til koronaforumet. 

Anonymkode: 3cd4d...480

Skrevet

Ikke så mye å skrelle ned av tiltak i Oslo nå, jeg tipper rødt på ungdomskolene og stans i idretten fra 13 og oppover. Blindern stenger nok igjen etter å ha vært åpent i 2 uker. 

Skrevet
frk Nilsen skrev (Akkurat nå):

Ikke så mye å skrelle ned av tiltak i Oslo nå, jeg tipper rødt på ungdomskolene og stans i idretten fra 13 og oppover. Blindern stenger nok igjen etter å ha vært åpent i 2 uker. 

Tviler på rødt på ungdomsskolen. Rektorene i vgs har allerede fått beskjed om at det vil skje. Det har ikke rektorene på ungdomsskolene, så ikke mye som tyder på det. 

Anonymkode: c0c94...6ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...