Gå til innhold

Hvordan er festeblødning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært gravid fem ganger tidligere,  men aldri hatt det før. Nå er det ca 14 dager siden siste mens,  og jeg begynte å blø igjen. Men denne gangen kom det noen få dråper per dag, i ca tre dager. Blør vanligvis "ihjel" de to første dagene av vanlig mens. Derfor lurer på om det kan være en slik festeblødning? Skal selvfølgelig ta en test, men er for tidlig nå. Noen med erfaringer?

 

Anonymkode: 7e1db...e03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Festeblødning kommer mellom 7-11 dager siden EL, siden det er da embryoet fester seg. Hvis det er 14 dager siden siste mens er det vel altfor tidlig ennå?

 

Skrevet

Om det er to uker siden mens har du vel eggløsning nå og kan ikke være gravid enda.

En festeblødning kommer gjerne på den tiden du venter ny mens. 

Anonymkode: 5a353...106

Skrevet

Man kan blø litt ved eggløsningen 

Anonymkode: ac6d1...c31

Skrevet

Jeg tror festeblødning er litt hypet opp - tror ikke så mange gravide har dette egentlig - men ett halmstrå å gripe fatt i for de som sliter litt. Jeg har vært gravid noen ganger og man vet når man er gravid og når man ikke er. Er du i tvil, er du sannsynligvis ikke gravid. Det er såpass svart hvitt som det.

Anonymkode: e8e6a...56b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...