Gå til innhold

Artist bryllup, vente....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket med manageren til en artist som vi ville ha i bryllupet vårt.

Nesten en mnd.etter første samtale med han hadde han enda ikke snakket med artisten(«han hadde akkurat spurt» når jeg ringte og han skulle sjekke det opp om han var ledig.

Nå er det gått 3 uker til uten lyd(han sa han skulle ringe opp igjen når han visste.

Altså, jeg synes det er useriøst.Hadde dere ringt igjen?Bryllupet er om 3 mnd.og vi vil jo planlegge litt....

Anonymkode: f9f15...65f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får jo ikke hatt noe artistbefengt bryllup om tre måneder.

Anonymkode: 76d96...072

Skrevet

Kanskje det er en pen måte å si at de ikke gidder, eller vil, spille i ditt bryllup?

Lag spilleliste på Spotify 

Anonymkode: 377ab...fca

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Du får jo ikke hatt noe artistbefengt bryllup om tre måneder.

Anonymkode: 76d96...072

Vi skal holde oss til det antallet som er angitt som tillatt.Om det blir 10 eller 20. Lite intimt med en artist som hadde passet perfekt til det.Han tar ellers oppdrag.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje det er en pen måte å si at de ikke gidder, eller vil, spille i ditt bryllup?

Spotify blir det ikke.
Jeg forventer et ok svar fra slike aktører😊Vi har hatt artister tidligere i forbindelse med andre arrangement.

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Det er jo mykje penare å seie, beklager, det kan vi ikkje. 

Hi, eg ville ringt og sagt at dette må eg vite no, evt innan td to dagar, viss ikkje kan dei sjå vekk frå oppdraget. Så hadde eg begynt å sjå meg om etter nokre andre om eg ikkje fekk svar innan då. 

Skrevet

Manageren skulle sjekke med artisten om han var ledig!? Manageren skulle ringe å sjekke om artisten kunne? 
Denne «manageren» er tydeligvis kun manager på papiret. Er artisten egentlig en artist? 

Anonymkode: c6e68...12a

Skrevet

Ja, dette var uproft. Hadde gitt beskjed om at jeg trengte svar f.eks innen onsdag for å ha tid til å fikse noe annet. 

Anonymkode: 37ba1...560

Skrevet

Veldig uprofesjonelt å ikke følge opp ja, ville tatt kontakt med artisten selv.

Men husk at artisten må være av de 10 som inviteres inn da, kan ikke ha 10 o tillegg til artisten.

Anonymkode: 40711...214

Skrevet

Det er vel managerens oppgave å ha oversikt over når artisten er ledig for oppdrag..? Noe annet er det om artisten ønskerå oppdrag med å synge i tilfeldige bryllup, og at det er dette han må avklare.. 

min far er artist og tar ikke på seg slikt uten at det er nære bekjente der han hadde vært naturlig gjest, eller følt at han hadde et personlig forhold til de som skulle gifte seg 😊

Anonymkode: 161f9...38f

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Det er vel managerens oppgave å ha oversikt over når artisten er ledig for oppdrag..? Noe annet er det om artisten ønskerå oppdrag med å synge i tilfeldige bryllup, og at det er dette han må avklare.. 

min far er artist og tar ikke på seg slikt uten at det er nære bekjente der han hadde vært naturlig gjest, eller følt at han hadde et personlig forhold til de som skulle gifte seg 😊

Ja vet ikke helt hva han mente med det😅Vet flere som har hatt artister i bryllup, men jeg skjønner godt hvis noen ikke tar på seg slike oppdrag💕

kjenner jeg ble veldig nyskjerrig på hvem din far er🤣

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Har snakket med manageren til en artist som vi ville ha i bryllupet vårt.

Nesten en mnd.etter første samtale med han hadde han enda ikke snakket med artisten(«han hadde akkurat spurt» når jeg ringte og han skulle sjekke det opp om han var ledig.

Nå er det gått 3 uker til uten lyd(han sa han skulle ringe opp igjen når han visste.

Altså, jeg synes det er useriøst.Hadde dere ringt igjen?Bryllupet er om 3 mnd.og vi vil jo planlegge litt....

Dette er jo noe de avgjør selv. De er ikke forpliktet til å være seriøse overfor folk som vil bestille de.

Eller, har de på noen måte markedsført seg selv som seriøst firma for bryllups-underholdning?

Anonymkode: 14e5a...3e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Akkurat. Kjenner ingen seriøse musikere som ville tatt på seg noe sånt, uten at det skyldes noe spesielt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Manageren skulle sjekke med artisten om han var ledig!? Manageren skulle ringe å sjekke om artisten kunne? 
Denne «manageren» er tydeligvis kun manager på papiret. Er artisten egentlig en artist? 

Anonymkode: c6e68...12a

Alvorlig talt, svært mange artister har haugevis med tilbud. At de velger bevisst vekk bryllup er slett ikke rart. Tror folk her inne at hele verden dreier seg rundt de, og at hvis de bare knipser, så er folk på pletten? Voks opp!

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Akkurat. Kjenner ingen seriøse musikere som ville tatt på seg noe sånt, uten at det skyldes noe spesielt. 

Nei, men manageren svarer skikkelig hvis det er proffe folk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nei, men manageren svarer skikkelig hvis det er proffe folk. 

Nei, det er de ikke forpliktet til.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Alvorlig talt, svært mange artister har haugevis med tilbud. At de velger bevisst vekk bryllup er slett ikke rart. Tror folk her inne at hele verden dreier seg rundt de, og at hvis de bare knipser, så er folk på pletten? Voks opp!

Forventer ikke at de skal spille for oss nei, men i alle yrker så forventer man et ordentlig svar når man spør.Uansett hvem man spør.Det er snakk om et beløp på rundt 50.000 jeg er villig til å betale.
Og i disse tider vasser de ikke akkurat i tilbud dessverre.

Skrevet

Forventer ikke at de skal spille for oss nei, men i alle yrker så forventer man et ordentlig svar når man spør.Uansett hvem man spør.Det er snakk om et beløp på rundt 50.000 jeg er villig til å betale.
Og i disse tider vasser de ikke akkurat i tilbud dessverre.

Velkommen til voksenlivet, sier jeg da. Du har mye i vente, hvis du tror du får et ordentlig svar fra alle yrker...

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Velkommen til voksenlivet, sier jeg da. Du har mye i vente, hvis du tror du får et ordentlig svar fra alle yrker...

Har fått det hittil, men så er jeg et hyggelig vesen da.Det burde alle være🙈Men jeg ser jo fra forskjellige svar inne her på forumet at jeg ikke har møtt de i de yrkene jeg har oppsøkt folk i.🙈Jeg har vært heldig IRL som de sier🤣

Skrevet

Jeg ville tatt kontakt direkte med artisten, om jeg var deg, Hi. Det er ikke alle managere som er like bra, og det er ikke sikkert at artisten har fått vite om forespørselen. Hadde jeg vært artist ville jeg likt å vite at manageren ikke forteller om slike oppdrag, i hvert fall i den situasjonen vi er i nå, hvor mange artister får altfor få oppdrag og dermed lite inntekt.

Jeg er enig i at hvis dette er en artist som ikke ønsker å ta slike oppdrag, da er det mest profesjonelle å si nei, i hvert fall når dere har snakket med hverandre.

Anonymkode: bc4a9...2f1

Skrevet

Vi hadde Elisabeth Andreasson og hun ble kontaktet via kjente den gangen. Og denne manager høres useriøs ut!

Anonymkode: 6dffe...ac0

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ja vet ikke helt hva han mente med det😅Vet flere som har hatt artister i bryllup, men jeg skjønner godt hvis noen ikke tar på seg slike oppdrag💕

kjenner jeg ble veldig nyskjerrig på hvem din far er🤣

Han er i kategorien dansemusikk for 50+ 😉 ikke noe jeg brifer med i hverdagen 😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Han er i kategorien dansemusikk for 50+ 😉 ikke noe jeg brifer med i hverdagen 😂

Rune Rudberg? Han har vel en del barn... 🤣🤣🤣

Anonymkode: 8e3f7...a06

Skrevet

Rune Rudberg? Han har vel en del barn... 🤣🤣🤣

Pappa er nok eldre, men Rune er en bekjent av pappa, så godt gjettet 😆

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Pappa er nok eldre, men Rune er en bekjent av pappa, så godt gjettet 😆

🤣🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...