Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Har du gardiner i vinduene dine? Må/bør man ha gardiner, tenker du? Anonymkode: b43d3...29c
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Ja nei kanskje alltid noen ganger aldri Ja, jeg har gardiner, trekker dem for der det er innsyn. Har persienner på andre vindu som jeg stenger på kvelden pga. innsyn, enklere enn å trekke for/fra de gardinene jeg har der. Har bodd uten gardiner noen steder, da ikke innsyn. Liker egentlig mest mulig fri utsikt. Samtidig synes jeg gardiner luner, selv der de bare er til pynt og ikke egentlig er i bruk. Romlyden blir ofte også rundere med litt mer tekstiler i rommet. Gjør det du føler for Anonymkode: bfa25...d94
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 Jeg har to stuer, i den ene har jeg gardiner og markiser på utsiden mot sola, i den andre har jeg plissegardiner som jeg kan trekke ned når sola steiker. Bor innerst i en blindvei så ikke noe innsyn. På soverommet har jeg både mørke persienner og lystette gardiner. På det ene badet har jeg persienner, på det andre folie på vinduet og på do har jeg ingenting. Har ikke innsyn på noen av dem så det er litt tilfeldig hva jeg har gjort. Det er som hun i svaret over her skriver, det luner litt med gardiner, men vi har utsikt til havet og ikkenoe innsyn så da velger vi stort sett å ikke ha det. Anonymkode: 47cfa...235
Superdolly Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 Jeg har gardiner i alle vinduer. Jeg syr dem selv og skifter ofte, fordi jeg liker det. Dette finnes det ingen fasit på, alle velger det som passer dem selv best.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 Jeg har gardiner nå for første gang siden jeg flytta for meg selv for 15 år siden. Har sydd selv i et skikkelig mønstra stoff (gått HELT crazy synes jeg selv). Det gjorde stua mer lun og hyggelig, og det ble mer «stil» ut av det. Anonymkode: a0b71...28c
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #6 Skrevet 26. februar 2021 Har bodd her i 5 år uten å ha gardiner. I år hadde julegardiner for første gang å det var egentlig ganske fint og koselig. Så nå skal jeg bestille hverdagsgardiner også. Anonymkode: d8f00...1f5
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #7 Skrevet 27. februar 2021 Nei ingen gardiner. Har et moderne og lyst hjem. Julegardiner ville aldri falt meg inn å ha! Lyse og lette gardiner har jeg hatt noen ganger. Anonymkode: bf5e3...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå