Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Jeg har vært veldig sliten i høst/ vinter, og har bestemt meg for å prøve å lytte til kroppen min. Jeg har vært mye plaget med smerter, som har kommet uten noen foranledning, og har valgt å se annerledes på det enn før. Hodet mitt har vært kaotisk p.ga mange nye oppgaver, en hverdag som helst skal gå opp, og litt utfordringer med 2 av 3 barn. Smertene har gjort at jeg har måttet tenke meg om, hvordan jeg lever livet mitt... Hva er viktig, hva velger jeg inn og hva kutter jeg ut? Nå velger jeg: ute, bevegelse, men ikke trening, sosialt samvær der jeg kan, null TV (hva ga det meg å se på krimserier, egentlig?), matlaging, samtaler med barna, søvn, bøker med innhold og husarbeid (av alle ting)... Når jeg beveger meg rolig og holder meg i jevn aktivitet, kan jeg bevege meg uten å være preget av smertene. Så nå velger jeg tålmodighet, og å ta hensyn til at jeg trenger mer ro. Så får andre rundt meg akseptere at ting tar litt lenger tid, eller blir valgt bort. Anonymkode: 52822...a26
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Jeg prioriterer å gjøre ting som gleder meg. Det varierer fra dag til dag hva det er. I dag er det strålende sol og deilig ute. Jeg har brukt besten hele dagen på å sitte i solveggen med ei bok Anonymkode: 0affd...e4c
MammantilNurket Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 Veldig laid back i dag: sorte bukser, lysblå finstrikket bommulsgenser og blomstrete sokker, briller og hår i topp, ingen smykket, sminkefri.
HeiteH Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 MammantilNurket skrev (18 minutter siden): Veldig laid back i dag: sorte bukser, lysblå finstrikket bommulsgenser og blomstrete sokker, briller og hår i topp, ingen smykket, sminkefri. Tror kanskje du er i feil tråd 🤣 Jeg velger jobb, familie, venner og trening. Velger bort et striglet hjem og tid sammen med andre enn nære venner.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 Jeg prioriterer det som gjør oss friske, glade, mette og lykkelige. God mat, bevegelse og opplevelser
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #6 Skrevet 26. februar 2021 Velger bort mennesker som suger energi. Velger gode venner, bøker, være med barna, dra på tur, krimserier (😊), strikking og være sosial med kollegaer. Prøver i størst mulig grad å velge bort overtid og bruke fritiden på jobb-ting. Og så velger jeg å bruke tid på å ta videreutdannelse Anonymkode: 98843...7f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå