Gå til innhold

Hva velger du inn i livet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært veldig sliten i høst/ vinter, og har bestemt meg for å prøve å lytte til kroppen min. 
Jeg har vært mye plaget med smerter, som har kommet uten noen foranledning, og har valgt å se annerledes på det enn før. Hodet mitt har vært kaotisk p.ga mange nye oppgaver, en hverdag som helst skal gå opp, og litt utfordringer med 2 av 3 barn. 

Smertene har gjort at jeg har måttet tenke meg om, hvordan jeg lever livet mitt... Hva er viktig, hva velger jeg inn og hva kutter jeg ut? 

Nå velger jeg: ute, bevegelse, men ikke trening, sosialt samvær der jeg kan, null TV (hva ga det meg å se på krimserier, egentlig?), matlaging, samtaler med barna, søvn, bøker med innhold og husarbeid (av alle ting)... 

Når jeg beveger meg rolig og holder meg i jevn aktivitet, kan jeg bevege meg uten å være preget av smertene. Så nå velger jeg tålmodighet, og å ta hensyn til at jeg trenger mer ro. Så får andre rundt meg akseptere at ting tar litt lenger tid, eller blir valgt bort. 

Anonymkode: 52822...a26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prioriterer å gjøre ting som gleder meg. Det varierer fra dag til dag hva det er. I dag er det strålende sol og deilig ute. Jeg har brukt besten hele dagen på å sitte i solveggen med ei bok

Anonymkode: 0affd...e4c

Skrevet

Veldig laid back i dag: sorte bukser, lysblå finstrikket bommulsgenser og blomstrete sokker, briller og hår i topp, ingen smykket, sminkefri. 

Skrevet
MammantilNurket skrev (18 minutter siden):

Veldig laid back i dag: sorte bukser, lysblå finstrikket bommulsgenser og blomstrete sokker, briller og hår i topp, ingen smykket, sminkefri. 

Tror kanskje du er i feil tråd 🤣

Jeg velger jobb, familie, venner og trening. Velger bort et striglet hjem og tid sammen med andre enn nære venner.

Skrevet

Jeg prioriterer det som gjør oss friske, glade, mette og lykkelige. God mat, bevegelse og opplevelser 

Skrevet

Velger bort mennesker som suger energi. Velger gode venner, bøker, være med barna, dra på tur, krimserier (😊), strikking og være sosial med kollegaer. Prøver i størst mulig grad å velge bort overtid og bruke fritiden på jobb-ting. Og så velger jeg å bruke tid på å ta videreutdannelse 

Anonymkode: 98843...7f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...