Gå til innhold

Har lav feber ofte og legen mener det henger sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

med endometriosen, en diagnose jeg nettopp har fått. 
Ligger på ca 37.8-38 store deler av dagen. Nok til å vippe meg av pinnen sammen med smertene. 
Flere med endometriose som opplever feber?

Anonymkode: 48eae...a83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke hørt om. Har du andre symptomer? Gått (uforklarlig) ned i vekt? Nattesvette? Hoste? Nedsatt allmenntilstand/mye sliten?

Anonymkode: 70570...803

Skrevet

Nei har begynt på provera så sikkert gått opp i vekt, har i tillegg hormonspiral fra før. Om det er alle hormonene som gjør meg slik 🥴 

varm/kald og er mer svett på natt plutselig. Har vært veldig sliten, følelsen av aldri uthvilt etter laproskopi i starten av året.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei har begynt på provera så sikkert gått opp i vekt, har i tillegg hormonspiral fra før. Om det er alle hormonene som gjør meg slik 🥴 

varm/kald og er mer svett på natt plutselig. Har vært veldig sliten, følelsen av aldri uthvilt etter laproskopi i starten av året.

Provera kan gi feber som bivirkning. Samt at den slår ut eggstokkene dine, slik at du får kunstig overgangsalder, derfor de andre symptomene.

Anonymkode: e4c6a...998

Skrevet

Å takk for svar :):) 

Likevel pyton å ha d slik 🥴🥴

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

med endometriosen, en diagnose jeg nettopp har fått. 
Ligger på ca 37.8-38 store deler av dagen. Nok til å vippe meg av pinnen sammen med smertene. 
Flere med endometriose som opplever feber?

Jeg har ikke endometriose, men får akkurat slik lav feber i stressende perioder. Antar det er det som heter perodisk febersyndrom

Anonymkode: 397f4...1e6

Skrevet

Jeg har lav feber stort sett hele tiden, og jeg har også diagnoser som gjør at jeg tidvis får store smerter. Jeg merker at feberen kommer når jeg er mest sliten av smertene. Min datter er lik, hun får lav feber når hun er smertepreget.

Anonymkode: 66b2d...2bf

Skrevet

Det er først d siste halvåret at jeg har vært slått ut slik av smerter og de plutselig sjekket for endometriose. 
Lite kjekt å ha d slik og håper på bedring ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...