Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg med dette??? Jeg dater en mann..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og han er ute på fiskejobben sin nå i ett par uker. Vi har enormt mye kontakt iløpet av en dag. Før han reiste ut hadde vi også på kveldstid. 

Han sa i forkant at det ikke var dekning nede i lugaren, noe som er forståelig. Alikavel fikk jeg en liten videosnutt av lugaren hans.?? Bør jeg stole på at dette er sant da? Ser ikke poenget med å lyve om slikt? 😅 

Har han bare filmet for så gått ut igjen og så sendt den? Såklart har dette en betydning på alt. Om man lyver om dette, vil man mest sannsynlig lyve om alt. 

 

Anonymkode: 25051...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Du er sinnsyk og han bør sørge for å aldri komme til lands igjen.

Anonymkode: e995c...6b7

Dette. 

Anonymkode: fdeda...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp.
Han har åpenbart filmet og så gått ut og sendt. Hyggelig gjort av ham. Du må oppsøke hjelp, helt seriøst, 

Anonymkode: 509c0...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Og han er ute på fiskejobben sin nå i ett par uker. Vi har enormt mye kontakt iløpet av en dag. Før han reiste ut hadde vi også på kveldstid. 

Han sa i forkant at det ikke var dekning nede i lugaren, noe som er forståelig. Alikavel fikk jeg en liten videosnutt av lugaren hans.?? Bør jeg stole på at dette er sant da? Ser ikke poenget med å lyve om slikt? 😅 

Har han bare filmet for så gått ut igjen og så sendt den? Såklart har dette en betydning på alt. Om man lyver om dette, vil man mest sannsynlig lyve om alt. 

 

Anonymkode: 25051...f68

Du er en dame han ikke bør treffe igjen. Snakk om å være paranoid... 

Anonymkode: 00863...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...