Gå til innhold

Hatt kontakt med han i 7 år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrevet med han, men aldri møtt. 

Ikke hørt eller tatt kontakt på snart 4 mnd. Har håpt å høre fra han, men ikke en lyd. Vil ikke miste han. 

Hva ville du gjort dersom du var meg? 

Anonymkode: 19a9d...f2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet for lite til å kunne uttale meg

Anonymkode: 1c2ba...97c

Skrevet

Kanskje han har møtt noen i virkeligheten? 

Anonymkode: 1d13c...fe6

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje han har møtt noen i virkeligheten? 

Anonymkode: 1d13c...fe6

Ja, kan jo være. 

Er gjerne absurd å ha kontakt med en mann så lenge uten å ha møtt han. 

Skrevet

Sikker på at det er en mann? #catfish

Anonymkode: d7e4b...372

Skrevet

Send en melding til han.

Anonymkode: e47b0...26d

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Sikker på at det er en mann? #catfish

Anonymkode: d7e4b...372

Hva mente du her? 

Skrevet

Du skriver altfor lite informasjon til å gi noen ordentlige svar. Da må du skrive mer om hvilken kontakt dere har hatt, hvordan relasjonen har vært, hvor hyppig osv.

Anonymkode: 70530...7bf

Skrevet

Vi møttes på en datingside. Vi ville i utgangspunktet ikke det samme. Jeg vil egentlig ha kjæreste og han sex. 

Så sånnsett er dette egentlig tullete å fortsette med, men har vært litt spenning i å prate med han. 

Har snakke ganske gjevnlig. Jeg er ikke naiv så har lurt på om han er i forhold, men ikke bekreftet det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Vi møttes på en datingside. Vi ville i utgangspunktet ikke det samme. Jeg vil egentlig ha kjæreste og han sex. 

Så sånnsett er dette egentlig tullete å fortsette med, men har vært litt spenning i å prate med han. 

Har snakke ganske gjevnlig. Jeg er ikke naiv så har lurt på om han er i forhold, men ikke bekreftet det. 

Da tror jeg at jeg bare ville ha latt være å ta kontakt noe mer. Han har sikkert nå fått et forhold hvor kontakt med deg ikke føles ok lenger, fordi det har vært en seksuell spenning og flørt mellom dere. Det at dere har hatt kontakt i så mange år og du ikke en gang har visst sikkert om han har vært i et forhold eller ei, det viser at han ikke har holdt kontakten pga. den personlige relasjonen mellom dere, er mitt inntrykk. Da har det vært spenning.

Tror det vil være bedre for deg å kutte kontakten også, så kan du heller treffe noen som virkelig vil ha deg :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Da tror jeg at jeg bare ville ha latt være å ta kontakt noe mer. Han har sikkert nå fått et forhold hvor kontakt med deg ikke føles ok lenger, fordi det har vært en seksuell spenning og flørt mellom dere. Det at dere har hatt kontakt i så mange år og du ikke en gang har visst sikkert om han har vært i et forhold eller ei, det viser at han ikke har holdt kontakten pga. den personlige relasjonen mellom dere, er mitt inntrykk. Da har det vært spenning.

Tror det vil være bedre for deg å kutte kontakten også, så kan du heller treffe noen som virkelig vil ha deg :)

Jeg tror du har rett. Men savner spenningen og praten vår. Synd at han aldri likte meg for meg. Da ville han gjerne gjort ting annerledes. 

Takk! Håper å finne en som liker meg for meg 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...