Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Flott bord men med noen merker her og der. Noe må gjøres for at vi skal bruke det. Samtidig er kjøkken hvitt og sort, gulvet lyst. Grå/sorte og litt trefarge i møblene og blågrå lenestoler. Hva gjør vi med bordet?? Anonymkode: 61250...ffc
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 Det er enda mørkere enn dette men samme stil. Men ikke slikt mønster som dette. Mønster rundt og på beina. Det er ikke firkantet og enkelt 😆 Anonymkode: 61250...ffc
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 Om kjøkkenet er hvitt og sort er det sikkert fint med litt varme naturmaterialer, så jeg tror jeg ville prøvd å pusse bordflaten og vokset det. Vårt spisebord er innsatt med voks, en form for bivoks tror jeg? Det er et eikebord. https://www.biltema.no/verktoy/el-verktoy/slipemaskiner/planslipemaskiner/slipemaskin-ms-125-2000041321?gclid=Cj0KCQiAst2BBhDJARIsAGo2ldU_sEZDntN44kY1fog2Rvu4cN_v3ZRvLeAHo2s_NkocAP0EQhpZFEEaArGREALw_wcB Du kan male beina, for det er som regel for mye jobb og pusse de ned. Anonymkode: 03297...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå