Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Har gått ned mye, men de siste ukene har vekten stått helt stille. Spiser mellom 800-1200 kcal om dagen og føler ikke at jeg kan legge med lavere... Det blir for lite for meg... Noen tips? Anonymkode: edf12...15a
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Nei, du kan ikke spise mindre, da får du ikke i deg vitaminene og næringsstoffene du skal ha... Prøv å endre noe, spis noe helt annet enn du pleier et par dager, det hender kroppen "våkner" igjen om vanene blir endret. Anonymkode: 104bb...207
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 Kva med å spise litt meir noen dager. Visst du kan legge deg litt høgere uten å gå opp, for så å stramme inn igjen, så kanskje det hjelper. Anonymkode: 74c1a...e5f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 Jeg opplevde det. Fikk tips om å gi kroppen skikkelig påfyll. Ikke vill fråtsing i søtsaker men fylle på med mat og så starte på igjen. Det fungerte. Både kroppen min og jeg har det best med én dag i uka der det er ekstra mat uten å telle kalorier. Det er jo ikke slik at jeg spiser helt vilt men hver lørdag lever jeg som «normalt» tar den ene skiva ekstra til frokost, ett ekstra pizzastykke til middag (da en sunn pizza) osv. Anonymkode: 7b807...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå