Måbaresi... Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Er det noen her som har gått hytte til hytte tur med barn her? Hvilken rute gikk dere? Vil gå med barna nesten 7 og 8 år til sommeren. Tenker 3-5 dager. De er turvante og kan gå oppimot halvannen mil, men tenker det er greit å holde etappene til under en mil hvis vi skal gå flere dager på rad. Noen som vet om noen fine runder? ☺️😊
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Mine likte bedre å ligge fast på en hytte og heller gå turer derfra på den alderen. Anonymkode: eac52...a91
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 Geilo-Tuva-Fagerheim-Finse-Haugastøl. Bygdisheim-Torfinnsbu-Gjendebu-Memurubu-Gjendesheim Anonymkode: 3fdce...de8
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 Vi har hatt telt da, men barna har vandret i fjellene hver sommer fra minste var to år. Vi har vært over alt fra nord til sør. Nå er de 10 og 12 og går 3 mil hver dag uten problemer. Anbefaler ikke å bruke turisthytter i «disse tider», men mulig det blir bedre til sommeren Anonymkode: e8aea...e1c
Måbaresi... Skrevet 25. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2021 Takk for svar dere. Jeg har gått en del hytte til hytte selv og liker det. I påsken og vinterferien er vi gjerne på samme plass, men til sommeren vil jeg gjerne gå fra hytte til hytte. Takk for alle rutetips ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå