Gå til innhold

Kanskje teit å spekulere, men hva tror dere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som jeg merket har trukket seg gradvis bort ifra meg. Jeg vet ikke helt hvorfor og hun sier at ingenting er galt når jeg har spurt. Hun har vært i et forhold med en det har fungert veldig dårlig med. Og imens har hun innledet noe med en annen fyr. Det er her jeg plutselig begynte å tenke litt. For denne fyren har jeg kjent lenge. Han gir meg alltid komplimenter og vil gjerne holde seg sammen med meg dersom vi er på fest og arrangementer sammen. Dette har nok min venninne sett. Jeg er overhodet ikke interessert i ham, og det har han nok skjønt. 

Min venninne er veldig oppmerksomhets syk. Hun lager mye styr dersom hun blir misfornøyd. Jeg har merket meg at hun har blitt irritert om han f.eks prater med andre damer istedet for å vie all oppmerksomhet mot henne. Hun har blitt mutt og sur da. Kan det være så enkelt at det er dette som ligger under? At hun er redd for at han skal prate med meg? 

Anonymkode: deb44...e7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd det samme, så det er absolutt en mulighet, ja.

Der skled vennskapet over, for det ble rett og slett for mye "stille drama" til at jeg orket det. Hun hadde begynt å trekke seg unna meg pga. en mann hun hadde noe på gang med (hun var samboer hun hadde barn med). Denne mannen hadde forsøkt å få meg til sengs tidligere, noe hun visste. Jeg hadde aldri vært interessert i ham. Så ble jeg visst en trussel mot hennes "forhold" til denne fyren, iflg. henne, og det kom hint med beskyldninger om at jeg forsøkte å stjele ham fra henne. Hun ble veldig opp og ned i humør, etter hvor nært hun følte hun stod den andre mannen. Han brukte henne kun for sex, men det nektet hun å innse. Når han flørtet med andre ute så ble det pussig nok min feil, fordi jeg forsøkte å unngå ham. Forstå det den som kan ;) Så hun trakk seg mer og mer unna, og når det hadde pågått en stund orket jeg ikke mer, så da sluttet jeg helt å ta kontakt, og da skled vennskapet bare over. Like greit fra hva jeg har hørt av andre, for hun har fortsatt på samme måte. Hun er, som din venninne, veldig oppmerksomhetstrengende og selvbeskuende.

Anonymkode: b0851...991

Skrevet

Back to school........

Anonymkode: e7b97...b32

Skrevet

Huff, og sånn blir det når man ikke aktiviserer ungene i vinterferien. Husj, ut og lek i snøen nå!

Anonymkode: 56bff...894

Skrevet

Jeg vil kanskje tro at det kan være noe i din mistanke ja. Noen er merkelige å forstå seg på, og enkelte er så usikre på seg selv at de tar det ut på den måten du beskriver. 

Ikke godt å si hva du skal gjøre, men jeg hadde aldri orket å ha så mye kontakt med slike folk. Så det er kanskje ikke så stort tap i lengden egentlig? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...