Gå til innhold

Erstatning etter trafikkulykke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har blitt skadet i bilulykke og fått erstatning? Jeg er i startfasen og lurer på hvor mye du evt fikk? Ble du ufør, og hva utgjorde evt erstatningssummen?

Anonymkode: 1ea2f...608

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Noen som har blitt skadet i bilulykke og fått erstatning? Jeg er i startfasen og lurer på hvor mye du evt fikk? Ble du ufør, og hva utgjorde evt erstatningssummen?

Anonymkode: 1ea2f...608

Kjenner ei som ble hardt skadet og sykemeldt lenge, men er i 80% jobb som sykepleier i dag.

Anonymkode: 8b5af...cd2

Skrevet

jeg har en tante og onkel og deres barn som var i en alvorlig ulykke, begge voksne var kritisk skadd mange måneder, og begge er i dag 80% ufør og jobber 20%, 2 av barna ble ikke skadd i hele tatt,mens minstebarnet fikk varig skadde i bene, de fikk 4 millioner i erstating da , minste barnet til tider trenger rullestol

Anonymkode: a92db...0ac

Skrevet

Min mamma. 50% ufør. Hun fikk avkortning pga høy alder. (5 år unna førtidspensjon) hun fikk 800 000,- Vet ikke hva fradraget for kort tid igjen i arbeidsliv ble. 

Anonymkode: e06cf...63e

Skrevet

Jeg fikk 300 000. Skader i kne. 11 prosent uførlighet, må være over 15 prosent for å få uføre fra nav. Det er nå 10 år siden og har fungert 100 prosent i jobb. 

Anonymkode: ae69a...ef0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...