Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Mitt barn er invitert i bursdag til helga,men barnet har allerede takket ja til og bli med en kamerat på hytta deres på hafjell fra imorgen, er det greit og takke Nei til bursdagen,eller bør han droppe turen? Kameraten er ikke bedt, de går i sammen klasse,men blir 12 i år, så barnet som har bedt har kun bedt 3 av guttene i klassen. Vi stiller alltid opp i bursdag ellers,men føler det er greit og si nei nå, da dette er avtalt for en stund siden Anonymkode: fd3ee...134
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Helt greit å takke nei til bursdag når man skal på ferie altså, man blir ikke hjemme fra en langhelg på hyttetur for å gå 2 timer i bursdag. Vi prioriteter også alltid bursdag når vi er hjemme, men er vi bortreist så kan vi faktisk ikke komme.... Anonymkode: e2b43...10e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Hyttetur med npe itenfor kjærnefamilien er ikke akseptabelt nå. Den utgår derfor selvfølgelig. Bursdag med 3 stykker er innafor. Dit kan han gå. Anonymkode: aee95...eed
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 1 minute ago, Anonym bruker said: Hyttetur med npe itenfor kjærnefamilien er ikke akseptabelt nå. Den utgår derfor selvfølgelig. Bursdag med 3 stykker er innafor. Dit kan han gå. Anonymkode: aee95...eed de har vert nærkontakter hele tiden, så dette går fint, da vi mydighetene sa at barn kunne ha en nærkontakt hele tiden Anonymkode: fd3ee...134
Blop Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 En avtale er en avtale. De er vel i samme kohort tipper jeg. Ikke noe annerledes å være med på hyttetur enn på besøk hjemme hos noen.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 Hadde valgt hyttetur. Ekstra leit for kompisen å bli dumpet for et selskap han ikke er invitert i, og dere har allerede takket ja til turen. De kommer nok til å få det supert på tur. Anonymkode: 30bef...7e5
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 takk. Ja de er i samme korhort, de går i samme klasse. Takker nei til bursdagen i morgen da, det var siste dag,men både jeg og barnet har følt litt på det,men samtidlig har vi jo takket ja til hytteturen Anonymkode: fd3ee...134
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): de har vert nærkontakter hele tiden, så dette går fint, da vi mydighetene sa at barn kunne ha en nærkontakt hele tiden Anonymkode: fd3ee...134 Barn kan leke med vennene sine, men ikke dra på tur med andre familier. De voksne skal jo ikke være nærkontakter. Det at de har hatt mye kontakt frem ti nå har ikke moe å si for smittefaren fremover. Anonymkode: aee95...eed
Mostly Harmless Skrevet 24. februar 2021 #9 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): takk. Ja de er i samme korhort, de går i samme klasse. Takker nei til bursdagen i morgen da, det var siste dag,men både jeg og barnet har følt litt på det,men samtidlig har vi jo takket ja til hytteturen Anonymkode: fd3ee...134 Jeg tenker det er så enkelt som at han takket ja til hytteturen først. Det er en forståelig og real grunn til å ikke kunne komme. Men dere bør si ifra så fort som mulig, da.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #10 Skrevet 24. februar 2021 2 minutes ago, Anonym bruker said: Barn kan leke med vennene sine, men ikke dra på tur med andre familier. De voksne skal jo ikke være nærkontakter. Det at de har hatt mye kontakt frem ti nå har ikke moe å si for smittefaren fremover. Anonymkode: aee95...eed er uenig i den,men du skal få ha den mening han spist med dem, vært med dem hit og dit, og han med oss Anonymkode: fd3ee...134
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #11 Skrevet 24. februar 2021 Just now, Mostly Harmless said: Jeg tenker det er så enkelt som at han takket ja til hytteturen først. Det er en forståelig og real grunn til å ikke kunne komme. Men dere bør si ifra så fort som mulig, da. Ja, han får dra på tur, ja vi sier fra imorgen, det var siste dagen vi kunne si fra, som sagt har vi vert usikre Anonymkode: fd3ee...134
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #12 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Hyttetur med npe itenfor kjærnefamilien er ikke akseptabelt nå. Den utgår derfor selvfølgelig. Bursdag med 3 stykker er innafor. Dit kan han gå. Anonymkode: aee95...eed Tull Anonymkode: d44c4...cbf
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #13 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): takk. Ja de er i samme korhort, de går i samme klasse. Takker nei til bursdagen i morgen da, det var siste dag,men både jeg og barnet har følt litt på det,men samtidlig har vi jo takket ja til hytteturen Anonymkode: fd3ee...134 Selvfølgelig drar dere på hyttetur. Dere kan ikke droppe den avtalen. Vi har fått flere ganger avbud i bursdager her, pga at de har en avtale fra før. Selvfølgelig drar dere på tur. Uten dårlig samvittighet. Anonymkode: 3fa73...da2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #14 Skrevet 25. februar 2021 Takk for svar Barnet dro nå kl 8 fornøyd på tur Så da koser han seg nok veldig Anonymkode: fd3ee...134
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #15 Skrevet 25. februar 2021 Jeg synes det er en uting å invitere til bursdag i ferier. (Høst, vinter, påske og hele juli) Da kan ikke folk forvente at man kan. Jeg prioriterer bursdager men ferier er hellig. Anonymkode: f0e25...280
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå