Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Ette å ha hatt første sex? Hvor han etter det sier gang på gang at han gleder seg til å treffes igjen? Anonymkode: b2ec5...477
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 19 hours ago, Anonym bruker said: Ette å ha hatt første sex? Hvor han etter det sier gang på gang at han gleder seg til å treffes igjen? Anonymkode: b2ec5...477 Er nok veldig opp og ned det Anonymkode: 942b5...72a
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 Det varierer fra mann til mann. Noen er da oppriktig interessert og ønsker å utvikle det til et fast forhold. Andre tenker at det kan være interessert nok til å prøve, selv om de kanskje er usikre. Og andre er uansett bare interressert i sex. Du må nesten se an den mannen du møter. Jeg har møtt en del playere, men de avslører seg selv som regel ganske fort. Husk også at handling betyr langt mer enn ord. Hvis han hele tiden sier at han gleder seg til dere treffes igjen, men hele tiden har en eller annen forklaring om noe som kommer i veien, da er det stor sjanse for at han er en player, holder på med andre osv. Jeg velger å tro en mann så lenge han virker oppriktig, men har likevel med meg det at ord og handling må stemme med hverandre. Lykke til Anonymkode: 9ab73...9ee
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Det varierer fra mann til mann. Noen er da oppriktig interessert og ønsker å utvikle det til et fast forhold. Andre tenker at det kan være interessert nok til å prøve, selv om de kanskje er usikre. Og andre er uansett bare interressert i sex. Du må nesten se an den mannen du møter. Jeg har møtt en del playere, men de avslører seg selv som regel ganske fort. Husk også at handling betyr langt mer enn ord. Hvis han hele tiden sier at han gleder seg til dere treffes igjen, men hele tiden har en eller annen forklaring om noe som kommer i veien, da er det stor sjanse for at han er en player, holder på med andre osv. Jeg velger å tro en mann så lenge han virker oppriktig, men har likevel med meg det at ord og handling må stemme med hverandre. Lykke til Anonymkode: 9ab73...9ee Takk for det!😊 Han her hsf reisejobb og sier såklart han gleder seg til å treffes igjen. Han dier han savner meg. Holder øyekontakt når vi ser, samtidig som han ikke liker øyekontakt😅 Han skriver mld i ett sett. Spør hva jeg gjør, osv. Høres deg lovende ut? Anonymkode: b2ec5...477
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #6 Skrevet 25. februar 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Takk for det!😊 Han her hsf reisejobb og sier såklart han gleder seg til å treffes igjen. Han dier han savner meg. Holder øyekontakt når vi ser, samtidig som han ikke liker øyekontakt😅 Han skriver mld i ett sett. Spør hva jeg gjør, osv. Høres deg lovende ut? Anonymkode: b2ec5...477 Synes det høres lovende ut, jeg Krysser fingrene for deg Anonymkode: 9ab73...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå