Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 En lærer på barnas skole reiser til hjemlandet nå i vinterferien med sine to barn i barneskolealder. Ok? Anonymkode: 29f8b...f4d
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Det må være opp til estiske myndigjeter å bestemme. For norske myndigheter kommer problemet nær de skal hjem igjen. Da må de jo i karantene. Det kan bli vanskelig å kombinere med skole. Anonymkode: 49edc...5f9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): En lærer på barnas skole reiser til hjemlandet nå i vinterferien med sine to barn i barneskolealder. Ok? Anonymkode: 29f8b...f4d Det vet vi overhodet ingenting om. Hvordan i all verden skal man vite hvorvidt det er nødvendig å reise til hjemlandet for familien?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): En lærer på barnas skole reiser til hjemlandet nå i vinterferien med sine to barn i barneskolealder. Ok? Anonymkode: 29f8b...f4d Bare hun holder seg i karantene i 10 dager etter hun kommer hjem så kan hun reise til Kina for min del. Men....noen bør egentlig være døende for å rettferdiggjøre det. Ellers er det ren egoisme. Anonymkode: 96cb1...89e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 Det er kun ferie, ikke sykdom eller dødsfall. Grunnen til at jeg er skeptisk er at kommunen kun har hatt to utbrudd av korona, begge på grunn av østeuropeiske innvandrere som droppet karantene etter hjemtur. Anonymkode: 29f8b...f4d
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Det er kun ferie, ikke sykdom eller dødsfall. Grunnen til at jeg er skeptisk er at kommunen kun har hatt to utbrudd av korona, begge på grunn av østeuropeiske innvandrere som droppet karantene etter hjemtur. Anonymkode: 29f8b...f4d Da er det helt forkastelig . Da ville jeg fulgt nøye med på om de overholdt karantenebestemmelsene etterpå og anmeldt om læreren kom tilbake et kvarter for tidlig. Rart en lærer får lov å ta ut så mye ekstra ferie midt i skoleåret🤔 Anonymkode: 96cb1...89e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 Om lærer går rett tilbake på skolen så brytes karantenereglene - og da ville jeg anmeldt umiddelbart. Kjenner en som reiste dit i julen, men vedkommende har en jobb hvor det var mulig å få lenger ferie, så det kostet vedkommende nesten en måned ferie pga. karantene når personen kom tilbake til Norge. Vedkommende sa at det var jo bare slik situasjonen er nå, at man må ta ansvar. Om denne læreren eller barna går rett tilbake til skole/bhg. etter vinterferien så varsler du arb.giver umiddelbart og også politiet. Anonymkode: bf3a4...e25
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 Nå har de jo strammet inn karantenereglene enda mer i dag så det er bare å følge med. Overholder hun karantenen er det greit Anonymkode: 85c3d...172
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå