Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Ja hvordan lete etter noen? Min mann har en x. De var sammen i ungdomsårene (altså over 30 år siden). Det varte ikke lenger enn ett år men han er så uendelig bekymret for henne. Hun var barneverns barn og opplevde mye rart dessverre. Det eneste han har sett av henne etter det var noen kompiser av han som hadde møtt henne i Oslo en gang. Da var hun ganske ut og kjørte dessverre. Han vil så gjerne vite om hun fortsatt lever. Men hvordan gå frem? Jeg har søkt på alle mine måter Facebook, Instagram og Google finner ingenting der. Er det noen andre muligheter? Anonymkode: 8469f...530
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Først sjekker du fb og telefonkatalogen. Deretter spør du venner og familie. Anonymkode: ffbb9...8f2
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Du kan også prøve her: https://www.digitalarkivet.no/ Det kan jo være hun har giftet seg og fått nytt nav, så hva med å sjekke skolen de gikk på, kan hun være en av de som "liker" den? Anonymkode: 6aa55...3fe
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Dere kan også sjekke kirkens arkiv for gravplasser hvis dere tror hun er død. Anonymkode: ffbb9...8f2
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 Alt bortsett fra kirkens gravplasser er sjekket dessverre. Kontakt har han ikke med noen. Da hun som sagt bodde i en fosterfamilie på den tiden. Anonymkode: 8469f...530
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Alt bortsett fra kirkens gravplasser er sjekket dessverre. Kontakt har han ikke med noen. Da hun som sagt bodde i en fosterfamilie på den tiden. Anonymkode: 8469f...530 Han kan jo høre med fosterfamilien. De vet jo hvor hun dro fra dem. Anonymkode: ffbb9...8f2
Himmel og hav Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 Kanskje det er like greit å slå seg til ro med at dette får han antagelig ikke vite? Hva har han i så fall tenkt å bruke opplysningene til? Vil et eventuelt svar om at hun er tung narkoman og bo på gata gi han sjelefred?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 Jeg spurte på folkeregisteret. De hadde ikke lov til å oppgi adresse, men de kunne svare på om vedkommende var i live. Anonymkode: ffbb9...8f2
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #9 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Han kan jo høre med fosterfamilien. De vet jo hvor hun dro fra dem. Anonymkode: ffbb9...8f2 Nei dessverre hun var akkurat over 18 og han hadde ikke kjennskap til dem. Anonymkode: 8469f...530
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #10 Skrevet 24. februar 2021 Himmel og hav skrev (24 minutter siden): Kanskje det er like greit å slå seg til ro med at dette får han antagelig ikke vite? Hva har han i så fall tenkt å bruke opplysningene til? Vil et eventuelt svar om at hun er tung narkoman og bo på gata gi han sjelefred? Ba kanskje jeg vet ikke. Dette har liksom plaget han hele tiden. Så snakket han om henne igjen nå for en stund siden. Forholdet endte jo ikke bra heller sånn sett. Men det var hans første kjærlighet og det er vel noe mange tenker på. Anonymkode: 8469f...530
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #11 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nei dessverre hun var akkurat over 18 og han hadde ikke kjennskap til dem. Anonymkode: 8469f...530 Han viste vel hvor hun bodde? Hvis de var kjærester må han jo ha vist litt om henne. Hva likte hun å drive med? Gikk hun på skole? Trent hun? Hadde hun søsken? Han kan foresyen legge igjen beskjed hos barnevernet tror jeg. De kan gi den videre hvis de har kontaktinformasjon. Da kan hun srlv ta kontakt senere hvus hun ønsker det. Anonymkode: ffbb9...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå