Gå til innhold

Hva slags folk kjører Polestar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omtrent som Tesla eiere?

Anonymkode: 90897...fdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du med spørsmålet? Sette mennesker i bås? Selv redd for å bli satt i bås om du kjøper bilen? De som kjøper den er vel de som har lyst og råd🤔

Anonymkode: 51f89...89f

Skrevet

Basert kun på det litt gubbete utseendet tenker jeg litt menn i 50-60-årsalderen. De som ellers ville kjørt Mercedes, men som vil ha med seg elbilfordelene. 

Anonymkode: 7c2dc...546

Skrevet
Barbalamma skrev (2 timer siden):

Folk som ikke har råd til Audi.

Leveres Audi nå også med blinklys?

Anonymkode: be012...73a

Skrevet

De som har lyst på Polestar kjører Polestar.

Anonymkode: 26617...867

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Basert kun på det litt gubbete utseendet tenker jeg litt menn i 50-60-årsalderen. De som ellers ville kjørt Mercedes, men som vil ha med seg elbilfordelene. 

Mercedes selger jo også elbil.

Anonymkode: 500db...cf3

Skrevet

De som kanskje elsker designet og savner sin Saab 9-5? Og som synes det er topp at svenskene er i gang med bilproduksjon igjen. De som ikke vil ha Tesla av ulike årsaker, de som ikke synes familien får plass i Jaguar og som isteden kunne kjørt Audi e-tron men som ikke vil assosieres med Audi-eiere? De som har lyst på Polestar?

Anonymkode: 4821d...771

Skrevet

En herre med hatt.

De er litt gubbete i designet.

Anonymkode: 0789f...de6

Skrevet

Pensjonistnaboene våre har kjøpt Polestar😄

Anonymkode: f8ed4...f9f

Skrevet

Så det er litt midtlivskrise/penisforlenger liksom? 

Nei, jeg spør ikke for at jeg vurderer kjøp selv (laaaangt utenfor mitt budsjett). Mer det at jeg ble overrasket over at noen jeg kjenner til plutselig har fått seg en slik, det er folk som alltid har vært så forsiktige med penger og absolutt ikke opptatt av materielle ting, merker og statussymboler. Liksom en veldig brå endring. Og i tillegg ble jeg litt fascinert over hvor stort engasjement og interesse denne bilen vekker både i nabolaget og på arbeidsplassen. Det er nok jeg som følger veldig dårlig med og ikke har peiling, men jeg hadde knapt hørt om denne bilen før forrige uke, mens den virket å stå øverst på ønskelista til omtrent samtlige rundt meg. Mulig at jeg lever litt under en stein når det gjelder slikt da, det tok sin tid før jeg fikk med meg at Tesla var så populært også. Men nå ble jeg på en måte litt nysgjerrig på hvor populær denne Polestar er og i hvilke kretser den er mest populær. Det stemmer forsåvidt slik endel har antydet, det er et par i 50-60 åra som har kjøpt, og jeg tror nok kanskje det er mannen i huset som er aller mest lykkelig eier. Fruen har frem til nå kjørt en liten Toyota "konebil" og vært fornøyd med den.

Anonymkode: 90897...fdc

Skrevet

Men altså, navnet. Hva betyr det, og hvor kommer det fra? Høres ut som et forma som leverer utstyr til strippere. 

Skrevet

Folk med litt vett i mellom ørene kjører denne type bil. Koster bare halvparten av den overvurderte teslaen. Den er overhodet ikke gubbete. 

Anonymkode: a9ed6...2fd

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Men altså, navnet. Hva betyr det, og hvor kommer det fra? Høres ut som et forma som leverer utstyr til strippere. 

Skal det være Stella Polaris/nordstjernen?

Skrevet

Det er en grunn til at reklamen på TV kun viser bilen bakfra og ovenfra og ned... Den er virkelig ikke estetisk. 

Anonymkode: 8f76d...a9b

Skrevet

Det virker på meg som at Polestar kun fikk hjelp fra Volvo mht design av logo og navn, som jeg synes er bra. Men jeg synes ikke den er så aller verst. Men ser mye mindre ut i virkeligheten enn på bilder. 

Anonymkode: be012...73a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...