Gå til innhold

Hvite tenner.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer om å få hvite tenner. Jeg har to tenner i munnen som er skikkelig gule. Det plager meg veldig. Fikk en skade på disse tennene som barn, og derfor er de gule. Finnes det noe man kan gjøre for at de skal bli hvite igjen? Har prøvd å bleke tennene med bleking og skinner jeg fikk fra tannlegen. Hjalp dessverre ikke.

Anonymkode: 6216e...33d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er disse tennene rotfylte? I så fall kan du høre med tannlegen om internbleking. Da åpnes toppfyllingen på tannen og blekemiddel legges i øvre del av rotkanalen og bleket tannen fra innsiden. 

Anonymkode: 9cf56...fcd

Skrevet

Jøss! Dette har jeg aldri hørt om før. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare.🥰 Den ene tannen er rotfylt, men den andre ikke. Jeg kan jo høre med tannlegen om det kan være en mulighet. HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jøss! Dette har jeg aldri hørt om før. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare.🥰 Den ene tannen er rotfylt, men den andre ikke. Jeg kan jo høre med tannlegen om det kan være en mulighet. HI

Bare hyggelig😊

Anonymkode: 9cf56...fcd

Skrevet

Jeg hadde SKIKKELIG gule tenner før. Med min bleke hud så de helt forferdelige ut. Noen ganger til tannpleier med airflow gjorde dem helt hvite!! Akkurat nå er det ikke lov med airflow pga corona, og tennene mine var begynt å bli veldig gule igjen...

Jeg begynte da å pusse bedre og lenger. Bruker elektrisk tannbørste fra Philips. Pusser flere minutter. Etter noen dager var de nesten like hvite som med airflow.

Anonymkode: 39796...eea

Skrevet

Jøss! Bruker du noen spesiell tannkrem? Jeg bruker også elektrisk tannbørste. Problemet mitt er nok at ikke alle tennene er gule, bare to. Så godt at det løste seg for deg. 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...