Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Så har truffet en mann nå i noen uker, ting går strålende. Ringes hver dag, treffes jevnlig, han sier han er forelsket og det er jo jeg også :) Vi har ikke snakket om "oss" i så måte om vi er i et forhold eller ikke, men har for øvrig snakker om at jeg er hans og at han er min, at vi ikke er med andre nå. Vi har begge unger, så er enige om å ta ting rolig og ikke introdusere dem før tiden er inne. Så åpnet facebooken hans i dag for å sende han ei melding, og ser han har fjernet singel statusen sin og satt den til ingen informasjon. Kjente at jeg ble jo litt glad inni meg, for det betyr jo at han gjør seg selv utilgjengelig for andre tenker jeg? Så jeg gjorde det samme selv. Kan jeg tolke dette som at han vil ha et forhold? Har ikke datet på masse herrens år, så er skikkelig grønn på sosiale medier 😅 Anonymkode: b7b4e...660
TøffiTrynet☠ Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Så har truffet en mann nå i noen uker, ting går strålende. Ringes hver dag, treffes jevnlig, han sier han er forelsket og det er jo jeg også Vi har ikke snakket om "oss" i så måte om vi er i et forhold eller ikke, men har for øvrig snakker om at jeg er hans og at han er min, at vi ikke er med andre nå. Vi har begge unger, så er enige om å ta ting rolig og ikke introdusere dem før tiden er inne. Så åpnet facebooken hans i dag for å sende han ei melding, og ser han har fjernet singel statusen sin og satt den til ingen informasjon. Kjente at jeg ble jo litt glad inni meg, for det betyr jo at han gjør seg selv utilgjengelig for andre tenker jeg? Så jeg gjorde det samme selv. Kan jeg tolke dette som at han vil ha et forhold? Har ikke datet på masse herrens år, så er skikkelig grønn på sosiale medier 😅 Anonymkode: b7b4e...660 Jeg hadde lett tolka det som at han er klar for et forhold med deg. Selv om det er tidlig enda. 😉 Uansett: Lykke til! ❤️
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 TøffiTrynet☠ skrev (3 timer siden): Jeg hadde lett tolka det som at han er klar for et forhold med deg. Selv om det er tidlig enda. 😉 Uansett: Lykke til! ❤️ Ja det er jo litt tidlig, men samtidig føles det så riktig på alle måter blir nok å se det an en stund til, men jeg har aldri hatt så god kjemi med noen som han og jeg har. Er en helt fantastisk tiltrekning, oppfører oss begge som 14 åringer når vi møtes selv om vi er i 40 årene 😂 Takk, hvem vet. Kanskje man har funnet den rette denne gangen 🥰 HI Anonymkode: b7b4e...660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå