Gå til innhold

Bør jeg holde meg hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag våknet jeg å har feberfølese. Er helt svett å altfor varm hele tiden,til tross for at jeg egentlig er en frysepinne. Har jo samme temperatur som hver dag. Å på søndag hadde jeg vondt i halsen men det gikk fort over da. Har brukt febermåler nå men den viser ingen feber. Skal jeg gå på jobb eller bør jeg holde meg hjemme? Jobbe en til en med ett barn.

Anonymkode: bc0a6...c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Være hjemme 

Anonymkode: 4751e...891

Skrevet

Jeg blir alltid sånn når jeg er sliten, så ikke uvanlig her. Jeg hadde gått på Jobb

Anonymkode: 18310...77c

Skrevet

Å ja jeg har ikke hatt det sånn før,å har ikke vært noe mer sliten nå enn ellers. Er jo roligere dager nå når alle fritidsaktivitetene til sønnen min er stengt ned.

Skrevet

test deg da vel? 

Anonymkode: 2f41e...279

Skrevet

Hvis mistanken er korona tester du deg med en gang. Hvis ikke går du på jobb.

Anonymkode: 80815...091

Skrevet

Mistenker overhodet ikke corona,men kan jo være jeg er på vei til å få en forkjølese. Nå er kjempe varm,så fryser jeg veldig,å sånn holder det på konstant nå.

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Mistenker overhodet ikke corona,men kan jo være jeg er på vei til å få en forkjølese. Nå er kjempe varm,så fryser jeg veldig,å sånn holder det på konstant nå.

Alle med forkjølelsessymptomer bør holde seg hjemme.

Anonymkode: 58c69...e03

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Alle med forkjølelsessymptomer bør holde seg hjemme.

Skal holde seg heime, vel? 

Skrevet
Syngensang skrev (Akkurat nå):

Skal holde seg heime, vel? 

Bør og skal henger vel litt sammen her

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Vær hjemme. Stell godt med deg selv, og bestill time til testing. 

Anonymkode: bc808...044

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Bør og skal henger vel litt sammen her

Skal må ein gjere, bør er det aller luraste, men der finst utvegar for å sleppe, tenkjer eg iallfall? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Selv om det er forkjølelse du mistenker bør du tesyes så fort som mulig hvis du er såpass dårlig at du holder deg hjemme.

Skrevet

Hold deg hjemme og bestill test! 

Skrevet

Ta en test og vær hjemme. Når dette ikke er normalt for deg, så bør du sjekke deg. 

Jeg blir ofte slik når jeg er sliten, enten en hektisk dag på jobb (mer enn vanlig siden jeg har en hektisk jobb) eller psykisk sliten (vært mye styr med barnss far oppigjennom så hatt perioder der jeg blir sliten i hodet) da sier kroppen ifra på denne måten. Noen timer på sofaen og kroppen kvikkner til igjen. Hadde jeg vært dlik når jeg hadde våknet en morgen så hadde alarmklokkene mine ringt i denne tiden, for det hadde for meg vært unormalt. 

Det er nok av de som ikke mistenker corona som har hatt det. Jeg hadde ikke blitt overrasket om jeg hadde fått det siden jeg jobber med mye mennesker og har to unger på to store skoler med mange utbrudd. Heldigvis har vi styrt unna, men det skal ikke mye til for at vi tester oss. Heller det enn å smitte andre bare pga at jeg ikke trodde jeg hsdde det. 

Anonymkode: 534c9...1ce

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Selv om det er forkjølelse du mistenker bør du tesyes så fort som mulig hvis du er såpass dårlig at du holder deg hjemme.

Nå skal vi jo holde oss hjemme med hver minste symtom,så er jo ikke akkurat sånn at hun må være såå dårlig fordi hun eventuelt holder seg hjemme.

Skrevet
Bergen_by skrev (4 minutter siden):

Nå skal vi jo holde oss hjemme med hver minste symtom,så er jo ikke akkurat sånn at hun må være såå dårlig fordi hun eventuelt holder seg hjemme.

Nei, men hun bør jo da også teste seg.

Skrevet

Hoste og sykdomsfølelse = testing = holde seg hjemme til svar foreligger!

Anonymkode: 0cf54...be3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...