Gå til innhold

Det er så slitsomt..ang smokkslutt osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var enig om at gutten skulle slutte med smokk. Men samboer er aldri konsekvent. Han tillater alltid smokken og driter i det vi var enig om. Det er så håpløst at han aldri klarer å ta grep.. huff.. dagens utblåsning 

Anonymkode: d381d...056

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kast smokkene og si at dere ikke har flere. Det måtte vi gjøre, da våre to tygget i stykker sine og vi var redde for at de skulle få bitene i halsen. 

Anonymkode: ef8cf...d55

Skrevet

Hiv de i søppelet slik at han ikke kan ty til dem når han føler for det. Da vår sluttet med smokk bare sa jeg at når det blir bitemerker på dem hiver jeg dem og kjøper ikke flere. 

Skrevet

Forbered barnet er par dager og så samler dere alle smokkene og gjør noe gøy ut av det, heng dem i et tre i skogen, send dem til kaptein Sabeltann eller noe sånt. Det er lettere å gjennomføre det når man har en liten markering av begivenheten og feirer det litt. Bak muffins eller gi ungen noe han ønsker seg som er for litt større barn. Sørg for at alle smokkene fjernes fra huset slik at ingen fristelser dukker opp og så står dere løpet ut. Avled ungen med noe hyggelig som en ekstra godnatthistore hvis første kvelden uten smokk er vanskelig. Det går som regel veldig greit når steget først er tatt.

Anonymkode: 8aa44...3b2

Skrevet

Begge våre sluttet rundt 3-års dagen og vi hadde snakket om det en tid i forveien. Med eldste sa jeg at jeg hadde vært hos babyene på sykehuset dagen etter 3-års dagen, med smokkene og hadde med gave i retur. Med yngste skulle vi til Liseberg i høstferien, 1 mmd før 3-års dagen og avtalt hun skulle gi alle smokkene til babykaninene der, i egen automat. Fikk diplom av en Lisebergkanin og velge seg en ting i butikken der. Selv natt på hotell etter lang dag i Liseberg gikk bra selv om jeg gruet meg og forventet gråt. 

Skrevet
On 2/22/2021 at 10:34 PM, Anonym bruker said:

Vi var enig om at gutten skulle slutte med smokk. Men samboer er aldri konsekvent. Han tillater alltid smokken og driter i det vi var enig om. Det er så håpløst at han aldri klarer å ta grep.. huff.. dagens utblåsning 

Anonymkode: d381d...056

sutring... bare ta sutten og ferdig

Anonymkode: b9de0...d15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...