Gå til innhold

Lasse Matberg, for en snasen type.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke ofte jeg lar med begeistre av kjendiser. En bitteliten snev av misunnelse på Sølje der som fikk grave seg ned i den brystkassa 😍 Herregud for en type. Og singel. Skjønner ingenting. 

Anonymkode: 5f12b...518

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ikke ofte jeg lar med begeistre av kjendiser. En bitteliten snev av misunnelse på Sølje der som fikk grave seg ned i den brystkassa 😍 Herregud for en type. Og singel. Skjønner ingenting. 

*lar meg. 

Skrevet

Jeg synes han ser mer oppblåst ut, det er alt for mye synes jeg, ikke noe som appelerer til meg. Ikke liker jeg det lange håret og sjegget heller.

Anonymkode: 7ccd1...5a3

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg synes han ser mer oppblåst ut, det er alt for mye synes jeg, ikke noe som appelerer til meg. Ikke liker jeg det lange håret og sjegget heller.

Anonymkode: 7ccd1...5a3

Jeg digger skjegg. Så for min del har dette vært en liten gavepakke midt i en kjedelig pandemi med altfor mye tv 😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nei, den var vanskelig 😄

Anonymkode: 18fa5...09b

Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er attraktivt med en oppblåst jålekopp som er yrkesmilitær på den måten. Ville ikke tatt i ham med ildtang.

Anonymkode: 3e76a...3c8

Skrevet

Er man «oppblåst jålekopp» bare fordi man har tatt oppdrag modell altså?

Mannen er kjekk han 👍🏻Naturlig utseende også, ikke jålete som visse andre kvinnelige influensere🙄

Anonymkode: 0fca4...3c6

Skrevet

Han kunne vært en veldig god kompis ❤️

Anonymkode: 53990...48d

Skrevet

Han er en PEN mann, men ikke en mann jeg kunne drømt om. Tror utseende er for viktig for han og det er ikke så tiltrekkende. Han sier gan vil bli likt for personligheten sin, da finner jeg der merkelig at han spiller så på utseende i SoMe som han gjør. For all del, han virker som en bra fyr altså. 

Anonymkode: 45efa...075

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Er man «oppblåst jålekopp» bare fordi man har tatt oppdrag modell altså?

Mannen er kjekk han 👍🏻Naturlig utseende også, ikke jålete som visse andre kvinnelige influensere🙄

Anonymkode: 0fca4...3c6

Det har ikke noe med oppdrag som modell å gjøre, det har med hele fremtoningen. Nå har ikke jeg sett mye på farmen kjendis, men han er nå virkelig en posør. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det har ikke noe med oppdrag som modell å gjøre, det har med hele fremtoningen. Nå har ikke jeg sett mye på farmen kjendis, men han er nå virkelig en posør. 

Men er ikke det alt en egentlig trenger, når en sitter i sofaen og glor på tv? Gjør meg ingenting at han flekser litt med de musklene der altså, er ikke ute etter å sjekke opp fyren 😅

Ler meg skakk av observasjonene til Terje. 

Skrevet

Han er pen, og har kropp som en tegneseriehelt, men selv om jeg kan se det er det ikke en mann som gjør meg mo i knærne.

Anonymkode: 9036e...2d6

Skrevet

Han er alt for feminin fra halsen og oppover.... Kroppen går an, men ikke resten. 

Anonymkode: 25b89...f8f

Skrevet
11 hours ago, Anonym bruker said:

Han er utrolig kjekk :) Veldig få kjendiser jeg synes er det i norge, Lasse, Tobias og Torbjørn harr er de eneste :)

Anonymkode: e9137...16a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...