Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Tung i kroppen, klump i magen, mistet all tro på meg selv. Har hatt det fryktelig stressende siste halve året og føler jeg mister mer og mer oversikt. Snarsint hjemme. Var utbrent for noen år siden og kjenner selvfølgelig igjen symptomene. Men nettopp derfor syns jeg det er bortkastede skattepenger å bli sykmeldt. Jeg bør egentlig bytte jobb, men er delvis bonde og syns det er veldig vanskelig å finne en jobb som er like interessant som den jeg har når jeg må jobbe deltid... Trenger bare et spark i rumpen og noen gode forslag. Er lærerer, men jobber mest administrativt nå. Å gå tilbake til klasserommet føles som å skrive under min egen dødsdom. Fordi jeg ikke mestrer presset og føler at jeg hele tiden kommer til kort i forhold til elevene. Så det er et dårlig alternativ både for dem og meg. Anonymkode: 48052...6fb
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Tung i kroppen, klump i magen, mistet all tro på meg selv. Har hatt det fryktelig stressende siste halve året og føler jeg mister mer og mer oversikt. Snarsint hjemme. Var utbrent for noen år siden og kjenner selvfølgelig igjen symptomene. Men nettopp derfor syns jeg det er bortkastede skattepenger å bli sykmeldt. Jeg bør egentlig bytte jobb, men er delvis bonde og syns det er veldig vanskelig å finne en jobb som er like interessant som den jeg har når jeg må jobbe deltid... Trenger bare et spark i rumpen og noen gode forslag. Er lærerer, men jobber mest administrativt nå. Å gå tilbake til klasserommet føles som å skrive under min egen dødsdom. Fordi jeg ikke mestrer presset og føler at jeg hele tiden kommer til kort i forhold til elevene. Så det er et dårlig alternativ både for dem og meg. Anonymkode: 48052...6fb Glemte å si at jeg har fibromyalgi, eller en annen revmatologisk lidelse, legene finner ikke ut/har ikke prøvd så hardt etter at fibromyalgidiagnosen ble nevnt. Det hadde vore godt å ha et navn på de plagene, nå i biller jeg meg at jeg er lat og svakt og tenker meg inn i smetter. Selv om jeg vet at det siste ikke er sant. Anonymkode: 48052...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå