tante grusom master of law Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Jeg ble operert for en tid tilbake, og måten alle sykepleiere tok vare på meg var helt fantastisk. Så utrolig varme, støttende og hjelpsomme. Jeg blir helt rørt bare jeg tenker på det. Tenk at det finnes så fine mennesker i verden.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 tante grusom master of law skrev (3 minutter siden): Jeg ble operert for en tid tilbake, og måten alle sykepleiere tok vare på meg var helt fantastisk. Så utrolig varme, støttende og hjelpsomme. Jeg blir helt rørt bare jeg tenker på det. Tenk at det finnes så fine mennesker i verden. Er jo jobben deres... Anonymkode: c432c...e6b
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 tante grusom master of law skrev (4 minutter siden): Jeg ble operert for en tid tilbake, og måten alle sykepleiere tok vare på meg var helt fantastisk. Så utrolig varme, støttende og hjelpsomme. Jeg blir helt rørt bare jeg tenker på det. Tenk at det finnes så fine mennesker i verden. 🙌🙌🙌🙌 Anonymkode: 3ee2b...3e5
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er jo jobben deres... Anonymkode: c432c...e6b Finnes nok av dem som jobber med mennesker som ikke burde gjort det. En hyllest er på sin plass ❤️ Anonymkode: 3ee2b...3e5
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Er jo jobben deres... Anonymkode: c432c...e6b Uff fydda. At noen skulle si noe positivt på en søndag. Så fint da tante grusom. God bedring videre. Anonymkode: eff33...d5e
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #7 Skrevet 21. februar 2021 Bra du traff noen du likte. Jeg har samme opplevelse av rørlegeren og skattetaten. Anonymkode: bb2e5...272
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #8 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Bra du traff noen du likte. Jeg har samme opplevelse av rørlegeren og skattetaten. Anonymkode: bb2e5...272 Rørlegeren? Skattetaten? Anonymkode: eff33...d5e
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #9 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Rørlegeren? Skattetaten? Anonymkode: eff33...d5e Ja. Er det ikke bra det finnes flotte folk der? Anonymkode: bb2e5...272
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #10 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ja. Er det ikke bra det finnes flotte folk der? Anonymkode: bb2e5...272 Jo, men du har nok ikke samme forhold til norsklæreren din.. Vi andre sier RØRLEGGEREN og SKATTEETATEN. Anonymkode: 53e12...804
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #11 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ja. Er det ikke bra det finnes flotte folk der? Anonymkode: bb2e5...272 Jo det er fint. Men nå var det sykepleiere og den gode opplevelsen HI hadde i situasjonen hun var i som ble trukket frem. Fortsatt god bedring, tante grusom master of law! Jeg heier på framsnakk og positivitet ❤️ Anonymkode: fa5d7...db5
amandine Skrevet 21. februar 2021 #12 Skrevet 21. februar 2021 tante grusom master of law skrev (1 time siden): Jeg ble operert for en tid tilbake, og måten alle sykepleiere tok vare på meg var helt fantastisk. Så utrolig varme, støttende og hjelpsomme. Jeg blir helt rørt bare jeg tenker på det. Tenk at det finnes så fine mennesker i verden. Så fint! Det er ekstra viktig å treffe gode mennesker når man er sårbar selv. God bedring!
tante grusom master of law Skrevet 21. februar 2021 Forfatter #13 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Uff fydda. At noen skulle si noe positivt på en søndag. Så fint da tante grusom. God bedring videre. Anonymkode: eff33...d5e Takk for det😀, er helt fin igjen nå😀
tante grusom master of law Skrevet 21. februar 2021 Forfatter #14 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Jo det er fint. Men nå var det sykepleiere og den gode opplevelsen HI hadde i situasjonen hun var i som ble trukket frem. Fortsatt god bedring, tante grusom master of law! Jeg heier på framsnakk og positivitet ❤️ Anonymkode: fa5d7...db5 Tusen takk!
tante grusom master of law Skrevet 21. februar 2021 Forfatter #15 Skrevet 21. februar 2021 amandine skrev (Akkurat nå): Så fint! Det er ekstra viktig å treffe gode mennesker når man er sårbar selv. God bedring! Tusen takk! Ja, man føler seg jo ikke så høy i hatten i den situasjonen.
Petra Prøvedukke Skrevet 21. februar 2021 #16 Skrevet 21. februar 2021 Framsnakk er bra! Jeg har i all hovedsak samme erfaring med sykepleiere og helsefagarbeidere som du, tante grusom.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #17 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er jo jobben deres... Anonymkode: c432c...e6b Duh, Karen. En sykepleier kan helt fint gjøre jobben sin på en profesjonell måte uten å ha en væremåte som gjør at folk føler takknemlighet og ydmykhet på etterpå. Hva er galt med å rose folk som gjør jobben sin? Blir samfunnet bedre og varmere av at vi lar være å rose folk fordi de «bare gjør jobben sin»? Anonymkode: b9c66...9a3
Himmel og hav Skrevet 21. februar 2021 #18 Skrevet 21. februar 2021 Jeg er helt enig. Har samme opplevelsen som deg, Tante Grusom. Varme, blide, dyktige og med en fantastisk evne til å framstå som om de har all verdens med tid til bare deg, selv om du hører at de løper så fort de er ute av døra. Takk og pris for flotte sykepleiere!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #19 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jo, men du har nok ikke samme forhold til norsklæreren din.. Vi andre sier RØRLEGGEREN og SKATTEETATEN. Anonymkode: 53e12...804 Det har du rett i. Da forstår jeg hva du mener 😂 Anonymkode: bb2e5...272
Superdolly Skrevet 21. februar 2021 #20 Skrevet 21. februar 2021 Jeg har samme opplevelse som deg, tante Grusom. De sykepleierne og helsefagarbeiderne jeg traff på da jeg var innlagt var helt enestående! All ære til dem.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #21 Skrevet 21. februar 2021 Helt enig med deg. Og det er spesielt en som jeg aldri kommer til å glemme. Jeg har PTSD grunnet traumer i barndommen, og takler svært dårlig å få noe i munnen. Så skulle jeg ta gastroskopi undersøkelse, jeg trodde aldri det ville gå. Men den sykepleieren var så utrolig fantastisk, hun strøk på meg i en bevegelse, samtidig som hun nå meg om å lukke øynene, og bare konsentrere meg om å puste, hun sa pust inn og ut, under hele undersøkelsen. Og det gikk. Og det har aldri gått i ettertid, for det har aldri vært en ny henne. Overhode ikke noe galt med de andre. Men hun her var virkelig spesiell. Anonymkode: e7868...846
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #22 Skrevet 21. februar 2021 Hvorfor får leger så sjelden sånne komplimenter/tilbakemeldinger? Anonymkode: a6b14...9f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå