Gå til innhold

Hektet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann jeg er hektet på. Har nå klart å ikke kontaktet han på snart 4 mnd. 

I dag har jeg så lyst. For spenning og litt oppmerksomhet i dette ekstremt kjedelige livet mitt. 

Hva gjør jeg? Ville du skrevet til han? 

Anonymkode: 8a9d8...743

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Har en mann jeg er hektet på. Har nå klart å ikke kontaktet han på snart 4 mnd. 

I dag har jeg så lyst. For spenning og litt oppmerksomhet i dette ekstremt kjedelige livet mitt. 

Hva gjør jeg? Ville du skrevet til han? 

Nei. Det må jo vere en grunn til at du ikkje har kontakta han på 4 mnd? 

Men, eg har verdens dårligste sjølvkontroll, så slett ikkje sikkert eg hadde greidd å la vere, men her reknar eg med du spør om kva som er lurt!! Og eg er lurare i teorien enn i praksis for å seie det slik. Og det hadde vore betre for meg om det var omvendt. Så finn på noko anna enn å skrive til han. 

Skrevet

Nei, og absolutt ikke på natten i en helg.

Finn på noe annet nå, og så ser du om du føler for det samme tirsdag ettermiddag kl 17... sender du da en melding og du innser at du fremdeles ikke kommer noen vei, da må du begynne på nytt på veien ut av hektet.

Det er jo en grunn til at det ikke er dere to, minn deg selv på årsaken til det.

Anonymkode: 4e122...eba

Skrevet
Syngensang skrev (7 minutter siden):

Nei. Det må jo vere en grunn til at du ikkje har kontakta han på 4 mnd? 

Men, eg har verdens dårligste sjølvkontroll, så slett ikkje sikkert eg hadde greidd å la vere, men her reknar eg med du spør om kva som er lurt!! Og eg er lurare i teorien enn i praksis for å seie det slik. Og det hadde vore betre for meg om det var omvendt. Så finn på noko anna enn å skrive til han. 

Ja, et en grunn. Han vil bare ha sex og jeg ønsker egentlig forhold. 

Etter et par glass vin er det lett å tenke at gjør det så mye. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ja, et en grunn. Han vil bare ha sex og jeg ønsker egentlig forhold. 

Etter et par glass vin er det lett å tenke at gjør det så mye. 

Det gjer mykje, du blir berre deppa og fortvila og forvirra og trur at no, kanskje han no vil han ha noko meir. Det vil han ikkje. Spar deg sjølv for den sorga. Ring ei veninne eller gå amok i ein nettbutikk, raid frysaren for is og finn ein god film. 

Skrevet
Syngensang skrev (3 minutter siden):

Det gjer mykje, du blir berre deppa og fortvila og forvirra og trur at no, kanskje han no vil han ha noko meir. Det vil han ikkje. Spar deg sjølv for den sorga. Ring ei veninne eller gå amok i ein nettbutikk, raid frysaren for is og finn ein god film. 

Takk for tipset. Godt å bare få en kommentar her. Skal ikke gjøre det i dag heller. Håper at det avtar lysten snart. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...