Gå til innhold

Tør dere ta opp ting med lederen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere tøffe nok til å ta opp ting med lederen deres? Altså ting som går direkte på lederen deres?

Kjenner at jeg kvier meg veldig for dette.

Anonymkode: 70586...f95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva det er. Jeg er veldig bevisst på å skille mellom person og sak. Så finner en saklig vinklig på det jeg ønsker å ta opp for å gjøre det "upersonlig", ellers lar jeg være.

Hva er det du ønsker å ta opp, da?

Anonymkode: 0bcc9...11f

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Er dere tøffe nok til å ta opp ting med lederen deres? Altså ting som går direkte på lederen deres?

Naturligvis 

Anonymkode: b4ef1...525

Skrevet

Ja, snakker med min leder om alt som påvirker jobbhverdagen. 

Anonymkode: 94754...f9b

Skrevet
6 hours ago, Anonym bruker said:

ingen problem

Anonymkode: 96569...d06

Skrevet

Sjefen er også firmaets hovedaksjonær, han er ikke mye villig til å forandre ting. Kan ta opp ting, endringer skjer i noen få dager, så er det tilbake til same shit.... 

Men jeg har høy lønn og heldigvis selvstendige oppgaver, skifter nok jobb om noen år. 

Anonymkode: 6806c...b67

Skrevet

Absolutt. Min leder er ikke gud, og skal vi få resultater må vi jo kunne prate om det som trengs. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Før torte jeg ingenting , men i det siste har jeg snakket rett fra levra til lederen. 

Jeg har eks sagt at jeg ikke liker at han sender meg meldinger på fritiden og at jeg liker å skille jobb og privat. 

Jeg har sagt at jeg ikke skjønner hvorfor han sender melding på fritiden min om hvorfor søpla på et pasientrom var fullt

Anonymkode: 0cc3a...577

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...