Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 Går det ant å få kjøpt plakater i vanlig butikk lengre? Noen som vet hvem som selger? Anonymkode: 942ef...c96
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 Lekebutikken har her, men utvalget er ganske kleint. Mye mer å velge i om du kjøper på nett. Anonymkode: 00f4a...1c7
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #3 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Lekebutikken har her, men utvalget er ganske kleint. Mye mer å velge i om du kjøper på nett. Anonymkode: 00f4a...1c7 Hvilken nettside anbefaler du? Anonymkode: 942ef...c96
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 Kommer vel litt an på hva slags plakat du leter etter. Skal du f.eks ha plakat av Samantha Fox, må du nok på lete på e-Bay... Anonymkode: 0f8bd...c80
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Hvilken nettside anbefaler du? Anonymkode: 942ef...c96 Jeg har kjøpt plakater på Ikea og fra denne siden her: https://posterstore.no/plakater-posters/ Men så mye erfaring har jeg ikke da, har kjøpt noen plakater til barnerom bare. Anonymkode: 00f4a...1c7
sug lut Skrevet 20. februar 2021 #6 Skrevet 20. februar 2021 De eneste som er verd å ha får du på museer og gallerier. Evt samlersider.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 sug lut skrev (1 time siden): De eneste som er verd å ha får du på museer og gallerier. Evt samlersider. Spørs hva du anser som verdi... Jeg hadde f.eks verdenskart på do, rett frem fra der ungene sitter. Mye geografi ble lært der skal jeg si deg. De satt på do og tittet på verden En venninne tok ideen litt videre og hang gangetabellen der på sin do, i håp om at ungene skulle lære den litt fortere ved å se på den når de bæsjet. Vet ikke om det virket da, hehe. Anonymkode: 00f4a...1c7
sug lut Skrevet 20. februar 2021 #8 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Spørs hva du anser som verdi... Jeg hadde f.eks verdenskart på do, rett frem fra der ungene sitter. Mye geografi ble lært der skal jeg si deg. De satt på do og tittet på verden En venninne tok ideen litt videre og hang gangetabellen der på sin do, i håp om at ungene skulle lære den litt fortere ved å se på den når de bæsjet. Vet ikke om det virket da, hehe. Anonymkode: 00f4a...1c7 Det har vi også gjort mye av og det virka, det.😃
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #9 Skrevet 20. februar 2021 Er til ett gutterom.... skulle kanskje tatt med det i HI. Han er 10 år og ønsker plakat med kartet til Sea of Thieves og plakat med rødt hjerte . Anonymkode: 942ef...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå