Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Med to menn? Jeg merker dette appellerer til meg, uten at det nødvendigvis er seksuelt betinget. Vi har hatt et rent seksuelt forhold det vi har hatt med en mannlig venn i senga ved flere anledninger, der min mann og den andre ikke har hatt seksuell interesse for hverandre utover opplevelsen og dynamikken ved å være tre. jeg er litt åpen for å lære litt om å hvordan det er å ta steget fra seksuelt betinget trekant til «hverdagslivet» i et forhold med to menn. Jeg er ikke interessert i denne kompisen, og har heller ikke ønske om å bytte ut mannen. jeg ser mange positive aspekter med å være tre voksne i hverdagen. Noen som har reell erfaring med hverdagslivet? Trenger ikke informasjon om sexliv, oh har ingen behov for giftinformasjonen. og det er mest relevant med to menn i forhold til dynamikken vi har.. Anonymkode: fd950...751
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 Det du beskriver høres mer ut som polygami enn polyamori Anonymkode: 6ecc3...ea0
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #3 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det du beskriver høres mer ut som polygami enn polyamori Anonymkode: 6ecc3...ea0 Hva legger du i de forskjellige da? Anonymkode: fd950...751
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Jeg tror det er vanskelig, det er vanskelig nok for to å komme godt overens som personer. Det seksuelle er enklere, det er mye lettere å matche kropper enn personligheter. For oss ville det derfor kun vært aktuelt med et seksuelt vennskap. Men det er nok bare på fantasiplanet. Anonymkode: 9e6a9...e0f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 Om det skulle vært en tredjeperson, ville jeg hatt en yngre kvinne på rundt 20 år. Selv er jeg 43. Er en fantasi jeg har, men spørs om mannen hadde akseptert det. Anonymkode: 532b7...426
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 Jeg kunne tenkt meg en kone. En hjemmeværende husmor. Ei som elsker å vaske, støvsuge, handle og lage mat. Ei som husker alle bursdager og som elsker å handle julegaver og å pynte til jul. Hun skulle hatt masse fine klær i min størrelse, slik at vi kunne byttelånt, og hun skulle kjøpt inn dyr vin vi kunne kost oss med i helgene. Hun kan gjerne ligge med mannen min, siden han ikke ligger med meg. Jeg tror alle hadde blitt storfornøyd! Anonymkode: 0ea66...35d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå