Gå til innhold

Hva ser dere mest frem til ? nevn gjerne 5 ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg veldig til :

1. hytta i vinterferien

2. Påskeferien også på hytta

3. Sommerferien i norge , blir nok en del på hytta

4. Ser frem mot 17 mai 2022, her vi bor har vi allerede fått beskjed om at det ikke blir barnetog og slik i år heller

5. Sommerferien 2022 Hellas og Roma :) og forhåpligvis USA  i 3 uker,men der er jeg fortsatt usikker, siden de er så usatt

Anonymkode: 970a1...f94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Å få barn nummer to i september.

2. Sommerferie på hytta, det mest magiske stedet på jord! 
3. Gleder meg til våren kommer, krokusen kommer frem i hagen og jeg kan begynne å stelle i hagen igjen.

4. Påskeferie med skiturer og forhåpentligvis pent vær.

5. Å bade ute til sommeren. 

Anonymkode: 7f350...d19

Skrevet

1. ser virkelig frem til våren i år! 
2. lange sommerkvelder ute.

3. skole og leksefri (vi skal ha en sommer uten organiserte aktiviteter for barna) 

4. ser fram til overstått lamming og klipping

5. jeg ser frem til at det er greit å ta seg en flaske vin med venner å danse swing! 

-hilsen Laura 67 

Anonymkode: 4c9e1...200

Skrevet

Kiropraktor på mandag ( vondt å ha ondt!) 

Laurdagskos, film og snop med ungane i morgon kveld. 

Vår, krokus og påskeliljer 

Kjem ikkje på meir. Det var litt stusseleg. Men 3 er betre enn ingenting. Eg ser lyst på livet, det skal ingen ta frå meg... 

Anonymkode: bef71...6ec

Skrevet

Til sommeren! 

Til det er mulig å gå på standup og kino igjen

Min første jul med kjæresten min sin familie

Flytte sammen med kjæresten

Å få ett barn til 

Anonymkode: d1406...b30

Skrevet

Å feire bursdagen min med voksne barn, hjemmeboende barn og søsteren min. Lite og intimt, akkurat slik jeg ønsker det. 

Påskeferie. 

Vår. 

Helt fri og uten planer i morgen. Det meldes øs pøs regnvær så endelig kan vi ha en lat innelørdag med god samvittighet. 

Til å flytte fra mannen i løpet av året (det er litt skummelt også, men på sikt blir det veldig bra). 

Og nå gleder jeg meg til å legge meg og vite at jeg kan sove så lenge jeg vil. 

Anonymkode: b4202...1ea

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Kiropraktor på mandag ( vondt å ha ondt!) 

Laurdagskos, film og snop med ungane i morgon kveld. 

Vår, krokus og påskeliljer 

Kjem ikkje på meir. Det var litt stusseleg. Men 3 er betre enn ingenting. Eg ser lyst på livet, det skal ingen ta frå meg... 

Hvilke film skal dere se?

Anonymkode: 48bf6...8f8

Skrevet

Gleder meg til:

1. Den dagen alle ungene kan komme hjem.

2. Ei uke vinterferie med ungene

3. Vår og sommer

4. Påske

5. Å se resultatet etter å ha lagt om kostholdet

Gleder meg og til å få frø- og løkpakken i posten, til å se det spire og gro, til alle fjellturene i sommer, til å stelle i drivhuset, og ikke minst gleder jeg meg til jul😁

Jeg gleder meg meg over dagen i dag, og gleder meg til dagen i morgen.

Anonymkode: 93f46...4fe

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvilke film skal dere se?

Anonymkode: 48bf6...8f8

Det veit eg ikkje endå, vi skal vel småkrangle litt på nettflix før vi bestemme oss😉 Men ein familiefilm, har barn frå 5-10.

Skrevet

Jeg gleder meg veldig til våren. 

Påsken!  Vi blir nødt til å flytte vår planlagte vinterferie til påske. Det blir uansett bra og vi gleder oss. 

Jeg gleder meg til å kjøpe nye hagemøbler. 

Jeg gleder meg til barna kan spille kamper igjen. 

Jeg gleder meg til solen varmer i solveggen. 

Jeg gleder meg til å handle sommerklær. 

Jeg gleder meg masse til vi kan reise igjen. 

Akkurat nå gleder jeg meg over at huset fortsatt sover og til at kaffen er klar. 😊

Skrevet

De 5 tingene jeg ser mest frem til nå

1. Påskeferien på hytta

2. Våren

3. Bli ferdig med og levere masteroppgaven min

4. Sommerferie

5. Gifte meg til høsten

Skrevet (endret)

Vinterferien hjemme 

Påske på hytte m/familien 

Blir tante (igjen) i april 

17.mai-langhelg på hytte m/familien 

Vår og sommer

Ja ... det var sant ... jeg håper at vi endelig får giftet oss. Bryllup har ligget på is p.g.a. Covid-19. Kjolen henger klar i skapet. Vi kommer til å få tre bryllup litt sånn på rappen i familien - stas ❤️

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Vinterferie hos Bestemor 

Å gå tur i fint vårvær 

Å se jenta mi som flott konfirmant i bunad

Å spise en bedre middag ute

Til garderobeskapet er ferdig og alt rotet rydda vekk

Anonymkode: 6ec59...c73

Skrevet

Så mange som har fri i vinterferien da,så heldige dere er. Jeg må jobbe hver dag å er ikke hjemme før 17 om dagene,så far skal ha barnet hele uken. Det blir veldig rart for meg som vant til å ha han her nesten hele tiden.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Så mange som har fri i vinterferien da,så heldige dere er. Jeg må jobbe hver dag å er ikke hjemme før 17 om dagene,så far skal ha barnet hele uken. Det blir veldig rart for meg som vant til å ha han her nesten hele tiden.

Her hadde vi tenkt å ta ut overtidstimer. Vi har begge jobbet ekstra mye siste tiden og for min del siste uken. Vi hadde planer om hytta noen dager men en vrikket ankel på trening satt stopper for de planene gitt. 

Skrevet
11 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg har ikke fri vanligvis,men er sykemeldt

Skrevet

Her var det masse koslig :)

Skrevet

Til jeg har levert 2 skriftlige innleveringer. 

Til jeg har gjort ferdig 2 eksamener. 

Så blir spenningen med å vente på resultatene, det gleder jeg meg ikke til. 

Gleder meg til å få unna denne helga og få vinterferie. 

Gleder meg til våren. 

4 får holde, er så mye vanskelig i livet mitt nå. 

Anonymkode: 39f9d...b6b

Skrevet

1. Sommer og sol, uansett om det blir enda en hjemme-sommer. Boosta hagen i fjor med masse gøy for ungene🥳😄 (og oss voksne)

2. Ser veldig frem til bryllupet vårt, selv om det først er neste år💍 Og håper verden er normal til da. 

3. Bryllupsreise!

4. Gleder meg til i kveld, skal spise godis🥳

5. Blir godt når huset er ferdig pussa opp! ( til sommeren)

Anonymkode: 56b03...2ed

Skrevet

1) Begynner i ny jobb 1. mars. Drømmejobben. 
2) Vi skal kjøpe hytte, håper den er på plass til sommeren. 
3) Snart er jeg ferdig på sykehuset. (Ikke alvorlig sykdom eller noe som gjør meg syk/sykemeldt men jeg får behandling). 
4) Til varmere vær. 
5) Så er jeg bare glad for at ungene er så store nå og at livet er så bra, og enda bedre blir det nå. Med ny jobb, frisk, korona er snart over (håper jeg) og vi kan leve normalt. 

Anonymkode: 84dfb...619

Skrevet (endret)

Vinterferie! Håper på godt vær så jeg kan ta kaffen i solveggen.

Få slutt på regnet så jeg får testet nye turvaffeljernet. Orker ikke styre med tarp og våt ved for en vaffel 😂

Shoppe nye vårsko (sneakers) og gå med de på bar asfalt. 

Ser frem til den dagen vi kan gå på konsert ute igjen.

Dra på jentetur med venninnegjengen.

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Jeg gleder meg til vår og hagestell og krokus og alt annet vakkert. 

Jeg gleder meg til vi kan synge i kor igjen.

Jeg gleder meg til å kunne samle familien uten å tenke så voldsomt på meter og sprit.

Jeg gleder meg til lune kvelder på terrassen med bok, vin, svarttrostsang og ferie.

Jeg gleder meg til å kunne gå i operaen igjen.

Skrevet

Gleder meg til mgp-fest i kveld. Riktignok over teams, men tror det blir gøy uansett.

Gleder meg til påsken sammen med barna. Tar ei helg på hytta i vinterferien, men ellers jobber jeg. Men i påsken blir det fri!

Ser frem til flere koselige venninnetreff fremover (innenfor anbefalingene så klart).

Gleder meg til vår, sol, varme og etterhvert sommer. Til lengre dager, til lettere klær.

En lang sommerferie med unga. Blitt student, så jobber som vikar ved siden av. Så til sommeren skal jeg ha mer enn 3 uker ferie med ungene! Til bading, sene kvelder, latter og lek. Til frokost ute på terrassen, slappe av med en bok (som ikke er pensum), late dager uten stress.

Og sist men ikke minst så gleder jeg meg til korona-hverdagen er over! Vet ikke når det skjer, og vi skal greie å kose oss og nyte tiden fremover selv med korona, men jammen skal det bli deilig når hverdagen er tilbake til det vanlige igjen.

Anonymkode: 00987...579

Skrevet

Det jeg savner mest er sol og varme. Ferie er ufattelig viktig når du bor i et land med verdens verste klima, og verdens korteste sommer. Bor i Midt-Norge. Så mitt største savn blir en varm sommer, og det å se dama i bikini. Hot + hot.

Anonymkode: 2d1ad...801

Skrevet

så masse fint :)

Ja savner veldig sol og varme selv, her snødde det mye sist uke, og så kom varmen, så regner og fullt av vann over alt, så slitsomt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...