Gå til innhold

Noen som har prøvd "bare flyt"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

https://bareflyt.no/ tenkte teste det med mannen og lurer på om noen her har vært der og om det stod til forventningene? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ekstremt kjedelig!

Anonymkode: b4883...c2e

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Helt ekstremt kjedelig!

Anonymkode: b4883...c2e

Ok?  Hvordan da? 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (22 minutter siden):

Ok?  Hvordan da? 

Det skjer jo ingenting. Takke meg til en løpetur og en badstue hjemme.

Anonymkode: b4883...c2e

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (23 minutter siden):

Ok?  Hvordan da? 

Det skjer jo ingenting. Takke meg til en løpetur og en badstue hjemme.

Anonymkode: b4883...c2e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det skjer jo ingenting. Takke meg til en løpetur og en badstue hjemme.

Anonymkode: b4883...c2e

Forventer ikke at det skal skje så mye. Avslappende og koselig holder i massevis 😊

Skrevet

Jeg har vært på floating, men ikke akkurat der. Det er heeeelt magisk. Er en helt egen ro, og utrolig godt for rygg og nakke. For meg ville opplevelsen nok bli kraftig forringet hvis mannen var der, jeg flyter for å få være i fred 😂

Skrevet

Ikke prøvd selv, men noterer meg at minst én av behandlingene er dyrere å bestille duo enn to single. 

Anonymkode: c9c94...b3a

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Ikke prøvd selv, men noterer meg at minst én av behandlingene er dyrere å bestille duo enn to single. 

Anonymkode: c9c94...b3a

Det er godt mulig men nå var jeg ute etter erfaringer og ikke diskutere pris 😊

Skrevet
Leverpostei skrev (10 timer siden):

Jeg har vært på floating, men ikke akkurat der. Det er heeeelt magisk. Er en helt egen ro, og utrolig godt for rygg og nakke. For meg ville opplevelsen nok bli kraftig forringet hvis mannen var der, jeg flyter for å få være i fred 😂

Hehe!  Jeg tror for min del jeg hadde likt å delt det med mannen men veldig gøy å lese at du sier det er magisk 😊😊😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Det er godt mulig men nå var jeg ute etter erfaringer og ikke diskutere pris 😊

Fikk du følelsen av at jeg ville diskutere pris? Jeg ville syntes det var hyggelig om noen gjorde meg oppmerksom på dette, men pris betyr visst ikke så mye for deg som for oss andre. Kanskje noen andre kan nytte seg informasjonen og bruke det fornuftig da. 

Anonymkode: c9c94...b3a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Fikk du følelsen av at jeg ville diskutere pris? Jeg ville syntes det var hyggelig om noen gjorde meg oppmerksom på dette, men pris betyr visst ikke så mye for deg som for oss andre. Kanskje noen andre kan nytte seg informasjonen og bruke det fornuftig da. 

Anonymkode: c9c94...b3a

Prisen er ikke poenget her. Produktet er det jeg er interessert i å vite noe om. Hva det koster er irrelevant 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Prisen er ikke poenget her. Produktet er det jeg er interessert i å vite noe om. Hva det koster er irrelevant 

Det høres ut som om det eneste du  vil høre er:

"Så heldig du er. Det er en fantastisk opplevelse. Jeg skulle ønske jeg hadde råd til å gjøre det med min mann h er uke. Han elsker det selvfølgelug også..."

Anonymkode: b4883...c2e

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det høres ut som om det eneste du  vil høre er:

"Så heldig du er. Det er en fantastisk opplevelse. Jeg skulle ønske jeg hadde råd til å gjøre det med min mann h er uke. Han elsker det selvfølgelug også..."

Anonymkode: b4883...c2e

Ja.. Akkurat sånn.. Herregud. Jeg er kun ute etter å høre erfaringer med opplevelsen. Prisen er ikke relevant. De som velger å gjøre opplevelser ( uansett hva det er) må jo selvfølgelig selv vurdere hvorvidt det er verdt det for dem. Noen synes fornøyelsesparker er verdt prisen.. Der er ikke jeg. Vi er forskjellige. Jeg er kun ute etter erfaringer 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

Ja.. Akkurat sånn.. Herregud. Jeg er kun ute etter å høre erfaringer med opplevelsen. Prisen er ikke relevant. De som velger å gjøre opplevelser ( uansett hva det er) må jo selvfølgelig selv vurdere hvorvidt det er verdt det for dem. Noen synes fornøyelsesparker er verdt prisen.. Der er ikke jeg. Vi er forskjellige. Jeg er kun ute etter erfaringer 

Hvis du skal vurdere prisen opp mot opplevelsen er jo prisen relevant.

Anonymkode: b4883...c2e

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hvis du skal vurdere prisen opp mot opplevelsen er jo prisen relevant.

Anonymkode: b4883...c2e

Det er forsåvidt sant men det er kun relevant dersom noen som faktisk har vært der sier at de synes at prisen ikke står til forventningene. 

Skrevet

Hvis prisen er helt uvesentlig er det vel bare å gjøre det? Det verste som kan skje er at du har kastet bort litt tid?

Anonymkode: f1110...0f5

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hvis prisen er helt uvesentlig er det vel bare å gjøre det? Det verste som kan skje er at du har kastet bort litt tid?

Anonymkode: f1110...0f5

Det hadde vært greit å få høre erfaringer da det er ment som en liten hyggelig merkedag 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fikk du følelsen av at jeg ville diskutere pris? Jeg ville syntes det var hyggelig om noen gjorde meg oppmerksom på dette, men pris betyr visst ikke så mye for deg som for oss andre. Kanskje noen andre kan nytte seg informasjonen og bruke det fornuftig da. 

Anonymkode: c9c94...b3a

Hjelpes, du tar av pga 10 kr :roll: Slutter aldri å forundre meg over enkelte her inne.

Anonymkode: 33cc9...ad2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hjelpes, du tar av pga 10 kr :roll: Slutter aldri å forundre meg over enkelte her inne.

Anonymkode: 33cc9...ad2

Jeg tar ikke av. Jeg gjør hi oppmerksom på at enkelte behandlinger koster mer dersom du bestiller duo fremfor to single. Jeg hadde bestilt to single og gjort dem oppmerksomme i resepsjonen da det er særs uvanlig å betale mer per produkt om du bestiller flere. Det var kun ment som en hyggelig gest. Om pris betyr så lite for deg at du mer enn villig betaler ekstra for samme produkt, da har vi veldig ulik innstilling til økonomi.

Anonymkode: c9c94...b3a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hjelpes, du tar av pga 10 kr :roll: Slutter aldri å forundre meg over enkelte her inne.

Anonymkode: 33cc9...ad2

DiB er forumet man aldri slutter å bli overrasket over😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

DiB er forumet man aldri slutter å bli overrasket over😊

Ja, særlig over hvor sure reaksjoner hi kan få seg till å komme med på på hyggelige svar på spørsmålene sine.

Anonymkode: b4883...c2e

Skrevet

Haha, det som forundrer meg mest her på forumet er at man knapt kan komme med en kommentar eller bemerkning uten at noe gauler om at man tar av eller (nå i disse koronatider) er hysterisk, og lage en lang tråd med munnhuggeri...

Om man mener man får et uvesentlig svar, så overse det da vel 😆

 

Anonymkode: 154fd...330

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...