mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 https://bareflyt.no/ tenkte teste det med mannen og lurer på om noen her har vært der og om det stod til forventningene?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 Helt ekstremt kjedelig! Anonymkode: b4883...c2e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Helt ekstremt kjedelig! Anonymkode: b4883...c2e Ok? Hvordan da?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #4 Skrevet 19. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (22 minutter siden): Ok? Hvordan da? Det skjer jo ingenting. Takke meg til en løpetur og en badstue hjemme. Anonymkode: b4883...c2e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #5 Skrevet 19. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (23 minutter siden): Ok? Hvordan da? Det skjer jo ingenting. Takke meg til en løpetur og en badstue hjemme. Anonymkode: b4883...c2e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. februar 2021 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det skjer jo ingenting. Takke meg til en løpetur og en badstue hjemme. Anonymkode: b4883...c2e Forventer ikke at det skal skje så mye. Avslappende og koselig holder i massevis 😊
Leverpostei Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 Jeg har vært på floating, men ikke akkurat der. Det er heeeelt magisk. Er en helt egen ro, og utrolig godt for rygg og nakke. For meg ville opplevelsen nok bli kraftig forringet hvis mannen var der, jeg flyter for å få være i fred 😂
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #8 Skrevet 19. februar 2021 Ikke prøvd selv, men noterer meg at minst én av behandlingene er dyrere å bestille duo enn to single. Anonymkode: c9c94...b3a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 20. februar 2021 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Ikke prøvd selv, men noterer meg at minst én av behandlingene er dyrere å bestille duo enn to single. Anonymkode: c9c94...b3a Det er godt mulig men nå var jeg ute etter erfaringer og ikke diskutere pris 😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 20. februar 2021 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2021 Leverpostei skrev (10 timer siden): Jeg har vært på floating, men ikke akkurat der. Det er heeeelt magisk. Er en helt egen ro, og utrolig godt for rygg og nakke. For meg ville opplevelsen nok bli kraftig forringet hvis mannen var der, jeg flyter for å få være i fred 😂 Hehe! Jeg tror for min del jeg hadde likt å delt det med mannen men veldig gøy å lese at du sier det er magisk 😊😊😊
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #11 Skrevet 20. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Det er godt mulig men nå var jeg ute etter erfaringer og ikke diskutere pris 😊 Fikk du følelsen av at jeg ville diskutere pris? Jeg ville syntes det var hyggelig om noen gjorde meg oppmerksom på dette, men pris betyr visst ikke så mye for deg som for oss andre. Kanskje noen andre kan nytte seg informasjonen og bruke det fornuftig da. Anonymkode: c9c94...b3a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 20. februar 2021 Forfatter #12 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Fikk du følelsen av at jeg ville diskutere pris? Jeg ville syntes det var hyggelig om noen gjorde meg oppmerksom på dette, men pris betyr visst ikke så mye for deg som for oss andre. Kanskje noen andre kan nytte seg informasjonen og bruke det fornuftig da. Anonymkode: c9c94...b3a Prisen er ikke poenget her. Produktet er det jeg er interessert i å vite noe om. Hva det koster er irrelevant
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #13 Skrevet 20. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Prisen er ikke poenget her. Produktet er det jeg er interessert i å vite noe om. Hva det koster er irrelevant Det høres ut som om det eneste du vil høre er: "Så heldig du er. Det er en fantastisk opplevelse. Jeg skulle ønske jeg hadde råd til å gjøre det med min mann h er uke. Han elsker det selvfølgelug også..." Anonymkode: b4883...c2e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 20. februar 2021 Forfatter #14 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det høres ut som om det eneste du vil høre er: "Så heldig du er. Det er en fantastisk opplevelse. Jeg skulle ønske jeg hadde råd til å gjøre det med min mann h er uke. Han elsker det selvfølgelug også..." Anonymkode: b4883...c2e Ja.. Akkurat sånn.. Herregud. Jeg er kun ute etter å høre erfaringer med opplevelsen. Prisen er ikke relevant. De som velger å gjøre opplevelser ( uansett hva det er) må jo selvfølgelig selv vurdere hvorvidt det er verdt det for dem. Noen synes fornøyelsesparker er verdt prisen.. Der er ikke jeg. Vi er forskjellige. Jeg er kun ute etter erfaringer
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #15 Skrevet 20. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden): Ja.. Akkurat sånn.. Herregud. Jeg er kun ute etter å høre erfaringer med opplevelsen. Prisen er ikke relevant. De som velger å gjøre opplevelser ( uansett hva det er) må jo selvfølgelig selv vurdere hvorvidt det er verdt det for dem. Noen synes fornøyelsesparker er verdt prisen.. Der er ikke jeg. Vi er forskjellige. Jeg er kun ute etter erfaringer Hvis du skal vurdere prisen opp mot opplevelsen er jo prisen relevant. Anonymkode: b4883...c2e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 20. februar 2021 Forfatter #16 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvis du skal vurdere prisen opp mot opplevelsen er jo prisen relevant. Anonymkode: b4883...c2e Det er forsåvidt sant men det er kun relevant dersom noen som faktisk har vært der sier at de synes at prisen ikke står til forventningene.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #17 Skrevet 20. februar 2021 Hvis prisen er helt uvesentlig er det vel bare å gjøre det? Det verste som kan skje er at du har kastet bort litt tid? Anonymkode: f1110...0f5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 20. februar 2021 Forfatter #18 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Hvis prisen er helt uvesentlig er det vel bare å gjøre det? Det verste som kan skje er at du har kastet bort litt tid? Anonymkode: f1110...0f5 Det hadde vært greit å få høre erfaringer da det er ment som en liten hyggelig merkedag
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #19 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Fikk du følelsen av at jeg ville diskutere pris? Jeg ville syntes det var hyggelig om noen gjorde meg oppmerksom på dette, men pris betyr visst ikke så mye for deg som for oss andre. Kanskje noen andre kan nytte seg informasjonen og bruke det fornuftig da. Anonymkode: c9c94...b3a Hjelpes, du tar av pga 10 kr Slutter aldri å forundre meg over enkelte her inne. Anonymkode: 33cc9...ad2
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #20 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hjelpes, du tar av pga 10 kr Slutter aldri å forundre meg over enkelte her inne. Anonymkode: 33cc9...ad2 Jeg tar ikke av. Jeg gjør hi oppmerksom på at enkelte behandlinger koster mer dersom du bestiller duo fremfor to single. Jeg hadde bestilt to single og gjort dem oppmerksomme i resepsjonen da det er særs uvanlig å betale mer per produkt om du bestiller flere. Det var kun ment som en hyggelig gest. Om pris betyr så lite for deg at du mer enn villig betaler ekstra for samme produkt, da har vi veldig ulik innstilling til økonomi. Anonymkode: c9c94...b3a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 20. februar 2021 Forfatter #21 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hjelpes, du tar av pga 10 kr Slutter aldri å forundre meg over enkelte her inne. Anonymkode: 33cc9...ad2 DiB er forumet man aldri slutter å bli overrasket over😊
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #22 Skrevet 20. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): DiB er forumet man aldri slutter å bli overrasket over😊 Ja, særlig over hvor sure reaksjoner hi kan få seg till å komme med på på hyggelige svar på spørsmålene sine. Anonymkode: b4883...c2e
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #23 Skrevet 20. februar 2021 Haha, det som forundrer meg mest her på forumet er at man knapt kan komme med en kommentar eller bemerkning uten at noe gauler om at man tar av eller (nå i disse koronatider) er hysterisk, og lage en lang tråd med munnhuggeri... Om man mener man får et uvesentlig svar, så overse det da vel 😆 Anonymkode: 154fd...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå