Gå til innhold

Kløft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store bryster og jobber faktisk ganske mye med å ikke vise for mye kløft. En vanlig singlet blir for utringet, det samme med v-genser og tilogmed en del runde halser viser for mye. 

Jeg sitter i en resepsjon og bøyer meg ofte frem for å hjelpe folk og da vil jeg helst ikke at puppene skal få mest oppmerksomhet. 

Anonymkode: b2b48...9e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ironi regner jeg med?

Anonymkode: 897fb...096

Eksempel på «jeg slår dere i absolutt alt, loser-menn»-kløft 🙂 

Anonymkode: cff40...995

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Ironi regner jeg med?

Absolutt ikke... 

Anonymkode: f1053...36b

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Absolutt ikke... 

Anonymkode: f1053...36b

Uffda

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Jeg har store bryster og jobber faktisk ganske mye med å ikke vise for mye kløft. En vanlig singlet blir for utringet, det samme med v-genser og tilogmed en del runde halser viser for mye. 

Jeg sitter i en resepsjon og bøyer meg ofte frem for å hjelpe folk og da vil jeg helst ikke at puppene skal få mest oppmerksomhet. 

Anonymkode: b2b48...9e7

Nettopp! Jeg kan ikke noe for at jeg har store bryster, like lite som andre kan for at de har små. Vi er skapt forskjellige. Og jeg går absolutt ikke inn for å få kløft, men likevel forbeholder jeg meg retten til å gå med helt normale overdeler som i utgangspunktet ikke er utringet, men som gir litt kløft på meg likevel. Det er jo snakk om å framheve noe som helst, jeg går normalt sett kledd i jeans, sneakers og en vanlig genser som ikke går helt opp i halsen, men heller ikke er utringet. Om noen synes det er vulgært, så er det de som har et problem, ikke jeg.

Anonymkode: 4e2c8...824

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...