Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Dere som jobber turnus eller har menn som jobber kveld. Hva gjør dere hjemme på dagtid før en vakt? Vet ikke hva jeg kan forvente av mannen når han er hjemme på dagtid en hel uke.... Anonymkode: 74f64...ea9
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 Er aldri heime på dagtid ei heil veke. Men før seinvakt brukar eg å trene eller gå en lengre tur, og slappe av. Anonymkode: 89907...6c8
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #3 Skrevet 19. februar 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Dere som jobber turnus eller har menn som jobber kveld. Hva gjør dere hjemme på dagtid før en vakt? Vet ikke hva jeg kan forvente av mannen når han er hjemme på dagtid en hel uke.... Anonymkode: 74f64...ea9 Før seinvskt går eg ein tur, handler hvis det trengs, husarbeid, lager klart middag og slapper av 1-2 timer. Anonymkode: 450bf...064
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #4 Skrevet 19. februar 2021 Trener eller går tur Handler Vasker klær og rydder Slapper av noen timer, leser bok eller strikker Anonymkode: 5befd...b5f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #5 Skrevet 19. februar 2021 Jeg står opp og lager frokost til alle, så får jeg dem ut av huset og nyter stillheten en stund. Så setter jeg på en vaskemaskin, rydder kjøkkenet og går meg en tur. Kanskje ukeshandel faller på meg alene, og hvis jeg rekker det begynner jeg på middagen. Men jeg har i bakhodet at jeg med all sannsynlighet har en hard vakt foran meg og lite søvn påfølgende natt og det må jeg ta hensyn til. Anonymkode: 31db5...328
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 Jeg brukte å rydde hus, vaske klær og trene/sove ekstra når de andre var ute av huset. Nå er det bare mannen som jobber turnus. Han sover og trener som regel. Og vasker klær. Anonymkode: a1014...c3e
tussilagofarfara Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 Når ungene var små og hadde mye nattevåk så sov jeg ofte bort dagen for å ta meg inn. samt Litt handling og sånn praktiske ting som var greit å gjøre uten barn. noe klesvask innimellom. Lite rydding og vasking. nå i senere år: handling og mest egen trening, hobby og studier på si av jobben. Det har aldri bltt ryddigere eller renere av at jeg jobbet turnus. men jeg har blitt bedre i humør, 75 studiepoeng rikere og vi som hustand hadde bedre tid sammen siden jeg fisket mye annet praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå