Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Mannen min elsker å slikke meg, noe jeg er veldig glad for. Men han liker å studere underlivet mitt, mens han kysser, tar på, lukter og slikker meg. Jeg føler meg litt teit når jeg ligger slik, men vet han liker det, og tenner på det. Er jo veldig godt, synes bare det er litt spesielt. Gjør deres menn det? Anonymkode: 5e09b...94c
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 Ja min mann gjør også det. Han tenner veldig på det. Har blitt så vant til det nå at jeg ikke lenger tenker over det. Men skjønner hva du mener, jeg syntes også det var litt spesielt og følte meg litt usikker. Men han har alltid gitt meg masse komplimenter for underlivet mitt, så jeg tror ikke det er noe galt 😄 Anonymkode: ed099...afe
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 Det vil jeg tro er ganske naturlig ja. Er mann selv. Elsker å snuse, smake, og utforske med tunga. Intimt, vakkert og deilig. Ikke overtenk. Anonymkode: 80373...204
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 Er også vant til det. Og får bare positive tilbakemeldinger. Er ikke usikker eller overtenker. Da tror jeg ikke jeg hadde fått orgasme. Anonymkode: 5e09b...94c
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #6 Skrevet 18. februar 2021 Å se på er halve nytelsen. Anonymkode: 2dc52...0b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå