Gå til innhold

Barneklær 10/12år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en lang 7åring som bruker str 10/12år. Sliter skikkelig med å finne barneklær - ikke ungdomsklær. Tips? 

Anonymkode: 2ae74...168

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nameit har vel opp til 12 år? Ellers ville jeg har sett inne på Zalando / Boozt for classy tøy om du liker det. Handler endel Gant / RL og andre merker.

Skrevet

Vi handler på hm, kappahl osv til vår nå 8åring. Han er en liten minicooper så det er kanskje enklere å finne klær til ham enn andre barn, men de har i alle fall mye fint. 

Anonymkode: 8383f...323

Skrevet

Vi kjøper sports klær.. heldigvis er hun en aktiv jente så hun er veldig fornøyd. 

7 åringen bruker ca 146-152 i klær. 

Anonymkode: c6215...e49

Skrevet

Min 7-åring bruker 152 og 158 i klær. Er i treningsbukse og hettegenser-fasen OG har en storebror han sier opp til = har ikke tenkt over barneklær vs. ungdomsklær🤔 Hva er egentlig forskjellen?

Anonymkode: 8f057...191

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Min 7-åring bruker 152 og 158 i klær. Er i treningsbukse og hettegenser-fasen OG har en storebror han sier opp til = har ikke tenkt over barneklær vs. ungdomsklær🤔 Hva er egentlig forskjellen?

Forskjellen er at en del klær beregnet på særlig jenter ikke er like egnet for en sjuåring som en på 12. De er ofte små "voksenklær"

Klærne på Wow liker ikke jeg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Vi handler på hm, kappahl osv til vår nå 8åring. Han er en liten minicooper så det er kanskje enklere å finne klær til ham enn andre barn, men de har i alle fall mye fint. 

Heldiggris!

Jenteklærne deres stopper på ca 8 år og etter det er det ungdomsklær 😝

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Trange bukser, topper med utringning, trykk med «kule» uttrykk, nagler, glitter og voksensnitt...

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Trange bukser, topper med utringning, trykk med «kule» uttrykk, nagler, glitter og voksensnitt...

og veldig korte gensere! 

Anonymkode: 3011c...7fc

Skrevet

Så ikke lenger enn min egen nesetipp og tenkte gutt (derfor jeg ikke helt så problemet). Beklager!

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Så ikke lenger enn min egen nesetipp og tenkte gutt (derfor jeg ikke helt så problemet). Beklager!

Gikk i samme fella. ;)

Skrevet

Jeg har også en lang jente, men det har gått greit å handle til henne likevel altså. Både Cubus, KappAhl, Lindex, HM og Name-It har hatt klær hun kan bruke også fra den store avdelingen. Ikke alt, jeg skjønner hva du mener med ungdomsklær, men de har ikke bare det. Særlig basisklærne er gjerne veldig like i de to avdelingene.

Min datter elsker wow butikkene, i vinter har hun bodd i en pusegenser derfra. Nå får du vel wow på cubus, så da blir det litt lettere å få tak i også for oss som ikke har en egen wow butikk i nærheten...

https://cubus.com/no/wow/klar/vis-alle/#page=1

Jeg har også handlet en del på Zalando

Anonymkode: 86a5a...bab

Skrevet

Cubus har mye fint til den alderen. Jeg har nesten alltid kjøpt bare på Cubus. Nå er hun 12 år og har handlet dameklær de siste 3 årene. Hun er 175 høy nå

Anonymkode: abc4a...44f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...