Gå til innhold

7 år og stinker svette!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes, det var tidlig. Har to eldre barn og kjenner igjen «pubertetssvetta» på lang avstand, men dette var vel i overkant tidlig?? 

Anonymkode: 2db27...e07

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hjelpes, det var tidlig. Har to eldre barn og kjenner igjen «pubertetssvetta» på lang avstand, men dette var vel i overkant tidlig?? 

Anonymkode: 2db27...e07

Min datter gikk gjennom dette fra hun var 7-8 til 9-10. Nå er hun 12 og det er ikke et problem lenger. Hun har enkelte pubertetstegn, men ikke bryster eller mens. 
 

Jeg spurte legen min da det skjedde og hun sa at det var helt normalt. 
 

Kjøp deo. Jeg syns det var litt «ekkelt» og ubdersøkte en del. Da fant jeg ut at denne skal være fri for tvilsomme stoffer og den virker bra:

https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/deodoranter/lrp-fysiologisk-deo-24h-501,5000919/?gclid=EAIaIQobChMI4fqJ27nw7gIVjEiRBR0bWwAnEAQYBCABEgIQ-vD_BwE

Anonymkode: 58724...549

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Min datter gikk gjennom dette fra hun var 7-8 til 9-10. Nå er hun 12 og det er ikke et problem lenger. Hun har enkelte pubertetstegn, men ikke bryster eller mens. 
 

Jeg spurte legen min da det skjedde og hun sa at det var helt normalt. 
 

Kjøp deo. Jeg syns det var litt «ekkelt» og ubdersøkte en del. Da fant jeg ut at denne skal være fri for tvilsomme stoffer og den virker bra:

https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/deodoranter/lrp-fysiologisk-deo-24h-501,5000919/?gclid=EAIaIQobChMI4fqJ27nw7gIVjEiRBR0bWwAnEAQYBCABEgIQ-vD_BwE

Anonymkode: 58724...549

Takk for svar :)  Når datteren min begynte så kom resten pø om pø. Bryster, hår etc. Får tro han ikke trenger å hanskes med noe mer enn svettelukt på endel år enda! :) 

Anonymkode: 2db27...e07

Skrevet

Ene sønnen min hadde også en slik periode i 8-9-årsalderen. Vi måtte legge om til hyppigere dusjing, "mannesåpe" og deo. Ikke samme lukta lenger, men om det skyldes bedre hygiene eller kroppslig forhold vites ikke. 😊

Anonymkode: b4723...011

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Ene sønnen min hadde også en slik periode i 8-9-årsalderen. Vi måtte legge om til hyppigere dusjing, "mannesåpe" og deo. Ikke samme lukta lenger, men om det skyldes bedre hygiene eller kroppslig forhold vites ikke. 😊

Anonymkode: b4723...011

Den stramme svetten går jo over, gjorde hvertfall det på de to andre. Håper bare det var en glipp nå og at han ikke skal måtte plages med det fremover 

Anonymkode: 2db27...e07

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hjelpes, det var tidlig. Har to eldre barn og kjenner igjen «pubertetssvetta» på lang avstand, men dette var vel i overkant tidlig?? 

Anonymkode: 2db27...e07

Er relativt vanlig. Bare hiv de i dusjen😅

Anonymkode: cb352...6a5

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er relativt vanlig. Bare hiv de i dusjen😅

Anonymkode: cb352...6a5

Jo, men han hadde jo dusja to timer før! Hadde riktignok vært på turning, men dog. Syns bare det var i overkant tidlig, selv for en garva tenåringsmamma :)

Anonymkode: 2db27...e07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...