Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Da jeg var 20år bodde jeg i England med min daverende samboer. Jeg møtte så plutselig en kompis av han og falt pladask. Denne kompisen likte meg også og vi endte opp med å ha sex på badet. Etter dette så gikk det et par dager hvor jeg sa til denne mannen at vi måtte snakke sammen. Så vi kunne ende ting. Han kom og henta meg og tok meg med hjem til seg. Etter vi stoppa innom butikken og kjøpte vin. Hjemme hos han så satt vi I hver vår sofa og bare snakka. Vi ble enig om at det som hadde skjedd var et engangstilfelle. Han skulle så kjøre meg hjem. Vi kom til døra, da ser han på meg, sier at han bare må gjøre dette, så dytter han meg inn i døra og kysser meg. Det var helt himmelsk. Jeg har aldri opplevd noe sånt, verken før eller etter. Vi kutta kontakten etter dette, men etter vi hadde den beste sexen noensinne. Dette var 10år siden, og jeg har aldri følt noe lignende siden. Har noen av dere hatt en sånn passion før? Anonymkode: f5fe0...016
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Da jeg var 20år bodde jeg i England med min daverende samboer. Jeg møtte så plutselig en kompis av han og falt pladask. Denne kompisen likte meg også og vi endte opp med å ha sex på badet. Etter dette så gikk det et par dager hvor jeg sa til denne mannen at vi måtte snakke sammen. Så vi kunne ende ting. Han kom og henta meg og tok meg med hjem til seg. Etter vi stoppa innom butikken og kjøpte vin. Hjemme hos han så satt vi I hver vår sofa og bare snakka. Vi ble enig om at det som hadde skjedd var et engangstilfelle. Han skulle så kjøre meg hjem. Vi kom til døra, da ser han på meg, sier at han bare må gjøre dette, så dytter han meg inn i døra og kysser meg. Det var helt himmelsk. Jeg har aldri opplevd noe sånt, verken før eller etter. Vi kutta kontakten etter dette, men etter vi hadde den beste sexen noensinne. Dette var 10år siden, og jeg har aldri følt noe lignende siden. Har noen av dere hatt en sånn passion før? Anonymkode: f5fe0...016 Jeg har en sånn. Når vi sitter ved siden av hverandre, og armene berører, så føles det som at armen brenner. Jeg kjenner utstrålingen hans som fysisk varme. Det er helt merkelig, og noe jeg ikke har opplevd med andre Nå har jeg ikke sett han på flere år. Vi har alltid møttes når begge har vært i forhold, og det har derfor ikke vært aktuelt. Vi lot det likevel gå for langt (ikke sex) for noen år siden, og bestemte oss for å bryte kontakt. Vi kan ikke ha et vanlig vennskap.. Anonymkode: 63a5d...6b2
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 Følger dere med på "Åndenes makt"? Anonymkode: cb061...6cc
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 Tvillingsjel - twinflame 😊 Søk det opp Anonymkode: c6bc7...721
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Da jeg var 20år bodde jeg i England med min daverende samboer. Jeg møtte så plutselig en kompis av han og falt pladask. Denne kompisen likte meg også og vi endte opp med å ha sex på badet. Etter dette så gikk det et par dager hvor jeg sa til denne mannen at vi måtte snakke sammen. Så vi kunne ende ting. Han kom og henta meg og tok meg med hjem til seg. Etter vi stoppa innom butikken og kjøpte vin. Hjemme hos han så satt vi I hver vår sofa og bare snakka. Vi ble enig om at det som hadde skjedd var et engangstilfelle. Han skulle så kjøre meg hjem. Vi kom til døra, da ser han på meg, sier at han bare må gjøre dette, så dytter han meg inn i døra og kysser meg. Det var helt himmelsk. Jeg har aldri opplevd noe sånt, verken før eller etter. Vi kutta kontakten etter dette, men etter vi hadde den beste sexen noensinne. Dette var 10år siden, og jeg har aldri følt noe lignende siden. Har noen av dere hatt en sånn passion før? Anonymkode: f5fe0...016 Drikke vinn i lag? Kjøre deg hjem? Anonymkode: 6878e...310
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #6 Skrevet 17. februar 2021 Ja jeg hadde det sånn med mannen min da vi var tidlig i forholdet. Gikk heldigvis over etter en stund 😆 Er det ikke ganske vanlig å kjenne det sånn under nyforelskelsen? Anonymkode: 392ea...4d9
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #7 Skrevet 17. februar 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja jeg hadde det sånn med mannen min da vi var tidlig i forholdet. Gikk heldigvis over etter en stund 😆 Er det ikke ganske vanlig å kjenne det sånn under nyforelskelsen? Anonymkode: 392ea...4d9 Ja. Er snakk om et hett møte i vin rus 😱🤣 Anonymkode: 6878e...310
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #8 Skrevet 17. februar 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Ja jeg hadde det sånn med mannen min da vi var tidlig i forholdet. Gikk heldigvis over etter en stund 😆 Er det ikke ganske vanlig å kjenne det sånn under nyforelskelsen? Anonymkode: 392ea...4d9 Er nok det. Hun var bare ung og ekstra kåt. Flere tilfeldigheter slo inn samtidig. Etter det sitter hun igjen med hverdagen, og tror at hverdagen ville vært helt annerledes med den "spesielle". Noe den selvsagt ikke ville vært. Den ville blitt nøyaktig lik. Kvinner er ikke så ofte direkte kåte i hverdagslige sammenhenger, egentlig helst bare når de er helt unge. Vi menn har det annerledes, vi møter den "fantastiske tvillingsjelen" omtrent hver eneste dag. På butikken. Men vi er vant med det, og lar det bare passere. Den virkelige "tvillingsjelen" er hjemme, og mor til våre barn. Anonymkode: cb061...6cc
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #9 Skrevet 17. februar 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Er nok det. Hun var bare ung og ekstra kåt. Flere tilfeldigheter slo inn samtidig. Etter det sitter hun igjen med hverdagen, og tror at hverdagen ville vært helt annerledes med den "spesielle". Noe den selvsagt ikke ville vært. Den ville blitt nøyaktig lik. Kvinner er ikke så ofte direkte kåte i hverdagslige sammenhenger, egentlig helst bare når de er helt unge. Vi menn har det annerledes, vi møter den "fantastiske tvillingsjelen" omtrent hver eneste dag. På butikken. Men vi er vant med det, og lar det bare passere. Den virkelige "tvillingsjelen" er hjemme, og mor til våre barn. Anonymkode: cb061...6cc 1800-tallet sendte et brev og spurte om du ville skrive en bok om kvinnens seksualitet. Utover det likte jeg godt din siste setning 😊 Anonymkode: 63a5d...6b2
ostepop123 Skrevet 17. februar 2021 #10 Skrevet 17. februar 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Er nok det. Hun var bare ung og ekstra kåt. Flere tilfeldigheter slo inn samtidig. Etter det sitter hun igjen med hverdagen, og tror at hverdagen ville vært helt annerledes med den "spesielle". Noe den selvsagt ikke ville vært. Den ville blitt nøyaktig lik. Kvinner er ikke så ofte direkte kåte i hverdagslige sammenhenger, egentlig helst bare når de er helt unge. Vi menn har det annerledes, vi møter den "fantastiske tvillingsjelen" omtrent hver eneste dag. På butikken. Men vi er vant med det, og lar det bare passere. Den virkelige "tvillingsjelen" er hjemme, og mor til våre barn. Anonymkode: cb061...6cc Så artig det var å få det mansplaina av en som virkelig ikke aner hva han snakker om.
Himmel og hav Skrevet 17. februar 2021 #11 Skrevet 17. februar 2021 (endret) Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Er nok det. Hun var bare ung og ekstra kåt. Flere tilfeldigheter slo inn samtidig. Etter det sitter hun igjen med hverdagen, og tror at hverdagen ville vært helt annerledes med den "spesielle". Noe den selvsagt ikke ville vært. Den ville blitt nøyaktig lik. Kvinner er ikke så ofte direkte kåte i hverdagslige sammenhenger, egentlig helst bare når de er helt unge. Vi menn har det annerledes, vi møter den "fantastiske tvillingsjelen" omtrent hver eneste dag. På butikken. Men vi er vant med det, og lar det bare passere. Den virkelige "tvillingsjelen" er hjemme, og mor til våre barn. Anonymkode: cb061...6cc Å, du skulle bare visst. Hilsen godt voksen dame. Endret 17. februar 2021 av Himmel og hav
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #12 Skrevet 17. februar 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): 1800-tallet sendte et brev og spurte om du ville skrive en bok om kvinnens seksualitet. Utover det likte jeg godt din siste setning 😊 Anonymkode: 63a5d...6b2 Jøss, hørtes jeg så steingammel ut 😄 Skjønte nok at mange våknet av denne epistelen. Det er bra! Jeg måtte bare provosere fram noen da ingen bet på den med "Åndenes makt". Dere kvinner er bare så utrolig naive når det kommer til å føle dere fram til sjelefrender og forelskelse. Dere burde vrenge av dere trusa og sprette litt rundt omkring. Det ville gjort dere godt. Dere stenger inne så mye drømmerier at det skaper problemer for dere, gjør dere snåle. Og til dere andre som praktiserer klassisk feminin hersketeknikk, drit og dra 😛 Anonymkode: cb061...6cc
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #13 Skrevet 17. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jøss, hørtes jeg så steingammel ut 😄 Skjønte nok at mange våknet av denne epistelen. Det er bra! Jeg måtte bare provosere fram noen da ingen bet på den med "Åndenes makt". Dere kvinner er bare så utrolig naive når det kommer til å føle dere fram til sjelefrender og forelskelse. Dere burde vrenge av dere trusa og sprette litt rundt omkring. Det ville gjort dere godt. Dere stenger inne så mye drømmerier at det skaper problemer for dere, gjør dere snåle. Og til dere andre som praktiserer klassisk feminin hersketeknikk, drit og dra 😛 Anonymkode: cb061...6cc Vi vrenger av oss trusa støtt og stadig - men vi husker noen bedre enn andre.. Anonymkode: 63a5d...6b2
ostepop123 Skrevet 17. februar 2021 #14 Skrevet 17. februar 2021 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Jøss, hørtes jeg så steingammel ut 😄 Skjønte nok at mange våknet av denne epistelen. Det er bra! Jeg måtte bare provosere fram noen da ingen bet på den med "Åndenes makt". Dere kvinner er bare så utrolig naive når det kommer til å føle dere fram til sjelefrender og forelskelse. Dere burde vrenge av dere trusa og sprette litt rundt omkring. Det ville gjort dere godt. Dere stenger inne så mye drømmerier at det skaper problemer for dere, gjør dere snåle. Og til dere andre som praktiserer klassisk feminin hersketeknikk, drit og dra 😛 Anonymkode: cb061...6cc Men du selv har lov til å bruke usakligheter for å provosere?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #15 Skrevet 17. februar 2021 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Jøss, hørtes jeg så steingammel ut 😄 Skjønte nok at mange våknet av denne epistelen. Det er bra! Jeg måtte bare provosere fram noen da ingen bet på den med "Åndenes makt". Dere kvinner er bare så utrolig naive når det kommer til å føle dere fram til sjelefrender og forelskelse. Dere burde vrenge av dere trusa og sprette litt rundt omkring. Det ville gjort dere godt. Dere stenger inne så mye drømmerier at det skaper problemer for dere, gjør dere snåle. Og til dere andre som praktiserer klassisk feminin hersketeknikk, drit og dra 😛 Anonymkode: cb061...6cc Jeg tenker at du kan drite og dra selv, du tilfører ikke tråden en dritt. Det er ikke kvinners mangel på lyst og kåtskap som gjør at du ikke får deg noe, foråsidetsånn. Anonymkode: 6cd4d...9d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå