Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Har jeg som sykepleiestudent lovt å innlede et forhold med en lege som jobber på avd hvor jeg er i praksis? Anonymkode: 973f8...6ed
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Det tror jeg. Men vet ikke om legen har lov? Hvis h*n i prinsippet blir å regne som ansatt i din utdanningsinstitusjon? Anonymkode: 1a3bd...6e6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Det tror jeg. Men vet ikke om legen har lov? Hvis h*n i prinsippet blir å regne som ansatt i din utdanningsinstitusjon? Anonymkode: 1a3bd...6e6 Legen har ikke ansvaret for å veilede sykepleiestudenter. HI: du har lov og han har lov. Hva som er lurt må dere ta en vurdering på. Anonymkode: c7d1b...060
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 Jeg ville ventet til du var ferdig med praksisen der. Da viser dere begge at dere ikke blander kortene. Anonymkode: fec98...29e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå