Gå til innhold

Innlede forhold på arb.plass


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg som sykepleiestudent lovt å innlede et forhold med en lege som jobber på avd hvor jeg er i praksis? 

Anonymkode: 973f8...6ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg. Men vet ikke om legen har lov? Hvis h*n i prinsippet blir å regne som ansatt i din utdanningsinstitusjon?

Anonymkode: 1a3bd...6e6

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Det tror jeg. Men vet ikke om legen har lov? Hvis h*n i prinsippet blir å regne som ansatt i din utdanningsinstitusjon?

Anonymkode: 1a3bd...6e6

Legen har ikke ansvaret for å veilede sykepleiestudenter.

HI: du har lov og han har lov. Hva som er lurt må dere ta en vurdering på.

Anonymkode: c7d1b...060

Skrevet

Jeg ville ventet til du var ferdig med praksisen der. Da viser dere begge at dere ikke blander kortene.

Anonymkode: fec98...29e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...