Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Er redd for å dø, for å bli sjuk og dø. tenker att jeg begynner og bli gammel og skal dø innen kansje 60 år. Er redd barna mine skal dø eller komme ut for en ulykke. Att mannen skal dø så jeg blir alene med barna, vi har 5 stk. Er redd for å kjøre bil i tilfelle jeg skal kræsje, føler meg ikke trygg før alle er hjemme. Er redd 3 åringen skal dø i bhgen i en ulykke. Er redd bebyen skal slutte og puste. Er redd jeg skal glemme bebyen i bilstolen en plass fks utenfor bilen i bhgen når jeg henter 3 åringen. Har mareritt hver natt om att det sjer noe med babyen eller de andre barna. Sover dårlig. Ligger på kvelden og tenker att jeg ligger død på morgenen og hjertet mitt dunker og dunker pga det. Vil ikke att babyen skal begynne i bhgen. Tenk om det sjer noe.. hva feiler meg? Anonymkode: 651e6...468
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Høres ut som om du har generell angst, ja. Bestill deg en tur til legen din, du Og les bøkene til Ingvard Wilhelmsen! Det kan hjelpe deg til å snu tankene dine. Bøkene er lettleste og tidvis ganske så morsomme også Anonymkode: 64bcc...113
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Ja, det der er angst, og du trenger hjelp til å komme ut av dette tankekjøret. Kontakt fastlegen asap. Jeg har hatt det helt likt, og jeg ble helt kvitt det med medisiner og psykolog. Anonymkode: 62ca8...a08
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 Høres ut som katastrofetanker. Om de hemmer din og barnas hverdag, og forringer livskvaliteten, bør du oppsøke helsehjelp Anonymkode: 84252...e48
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #5 Skrevet 15. februar 2021 Ja. Det er angst. Søk hjelp først som sist 😊 Anonymkode: 3bbbe...270
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå