Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Jeg er veldig utrent, men skulle prøve meg på noenstyrkeøvelser og push-ups i går. Det gikk virkelig ikke bra, fikk utrolig vondt i overarmen med en gang! Sitter skikkelig i fremdeles, ordentlig ubehagelig. Flere som har opplevd dette, eller er det noe galt med armen min? 🙁 HI Anonymkode: abfac...dd0
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Skikkelig utrent-->gangsperre Anonymkode: c050e...00e
Optatium Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Varmet du opp? Overbelastet du? Er du støl eller strekk? Push ups er en veldig heftig øvelse å begynne med. Du bør gjøre den mot en vegg eller benk, eller i det minste med knærne i nakken.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 Optatium skrev (48 minutter siden): Varmet du opp? Overbelastet du? Er du støl eller strekk? Push ups er en veldig heftig øvelse å begynne med. Du bør gjøre den mot en vegg eller benk, eller i det minste med knærne i nakken. Takk for svar! Varmet ikke opp 🙈 Fikk umiddelbart vondt etter første push-up, og i dag er jeg skikkelig støl. Synes bare det var så rart at det inntraff sånn umiddelbart, liksom... HI Anonymkode: abfac...dd0
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #5 Skrevet 15. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er veldig utrent, men skulle prøve meg på noenstyrkeøvelser og push-ups i går. Det gikk virkelig ikke bra, fikk utrolig vondt i overarmen med en gang! Sitter skikkelig i fremdeles, ordentlig ubehagelig. Flere som har opplevd dette, eller er det noe galt med armen min? 🙁 HI Anonymkode: abfac...dd0 Du er bare veldig utrent. Anonymkode: 68c04...7a6
tante grusom master of law Skrevet 15. februar 2021 #6 Skrevet 15. februar 2021 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Takk for svar! Varmet ikke opp 🙈 Fikk umiddelbart vondt etter første push-up, og i dag er jeg skikkelig støl. Synes bare det var så rart at det inntraff sånn umiddelbart, liksom... HI Anonymkode: abfac...dd0 Mulig du har strukket noe, hvis smerten kom plutselig etter første push up. Det er lurt å varme opp før man starter rett på tunge styrkeøvelser, særlig hvis man er helt utrent. Man kan fort ryke på skader ellers.
Optatium Skrevet 15. februar 2021 #7 Skrevet 15. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk for svar! Varmet ikke opp 🙈 Fikk umiddelbart vondt etter første push-up, og i dag er jeg skikkelig støl. Synes bare det var så rart at det inntraff sånn umiddelbart, liksom... HI Anonymkode: abfac...dd0 Tipper du overbelastet eller strakk noe sånn umiddelbart. Neste gang varmer du godt opp og tar det litt pent ☺️
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #8 Skrevet 15. februar 2021 tante grusom master of law skrev (20 minutter siden): Mulig du har strukket noe, hvis smerten kom plutselig etter første push up. Det er lurt å varme opp før man starter rett på tunge styrkeøvelser, særlig hvis man er helt utrent. Man kan fort ryke på skader ellers. Optatium skrev (3 minutter siden): Tipper du overbelastet eller strakk noe sånn umiddelbart. Neste gang varmer du godt opp og tar det litt pent ☺️ Takk for svar dere 😊 Skal absolutt varme opp heretter... 😜 HI Anonymkode: abfac...dd0
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #9 Skrevet 15. februar 2021 Siden du er helt utrent så ville jeg startet med lettere øvelser. Jeg har akkurat begynt å trene, har hatt time med personlig trener for å få et opplegg som passer for meg, og fikk beskjed om at oppvarming var ikke nødvendig. Anonymkode: 6b2d7...ed6
Optatium Skrevet 15. februar 2021 #10 Skrevet 15. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Siden du er helt utrent så ville jeg startet med lettere øvelser. Jeg har akkurat begynt å trene, har hatt time med personlig trener for å få et opplegg som passer for meg, og fikk beskjed om at oppvarming var ikke nødvendig. Anonymkode: 6b2d7...ed6 Oppvarming ikke nødvendig? Hørtes useriøst ut.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #11 Skrevet 15. februar 2021 Optatium skrev (5 minutter siden): Oppvarming ikke nødvendig? Hørtes useriøst ut. Er ikke useriøst. Anonymkode: 6b2d7...ed6
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #12 Skrevet 15. februar 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Takk for svar! Varmet ikke opp 🙈 Fikk umiddelbart vondt etter første push-up, og i dag er jeg skikkelig støl. Synes bare det var så rart at det inntraff sånn umiddelbart, liksom... HI Anonymkode: abfac...dd0 Jeg synes ikke det var rart. Kan hende du gjorde øvelsen feil. Er nok bare muskulært. Anonymkode: 40f2f...cf0
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #13 Skrevet 15. februar 2021 Optatium skrev (15 minutter siden): Oppvarming ikke nødvendig? Hørtes useriøst ut. Nei, i starten er man ikke nødt til å varme opp. Da er det ok med lette øvelser, som i seg selv er oppvarming. Anonymkode: 12dfd...c91
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 15. februar 2021 #14 Skrevet 15. februar 2021 Optatium skrev (8 timer siden): Varmet du opp? Overbelastet du? Er du støl eller strekk? Push ups er en veldig heftig øvelse å begynne med. Du bør gjøre den mot en vegg eller benk, eller i det minste med knærne i nakken. Høres ihvertfall heftig ut å gjøre push-ups med knærne i nakken 😅
Optatium Skrevet 15. februar 2021 #15 Skrevet 15. februar 2021 Den perfekte mor, påan igjen skrev (23 minutter siden): Høres ihvertfall heftig ut å gjøre push-ups med knærne i nakken 😅 😂😂😂
Pobie Skrevet 15. februar 2021 #16 Skrevet 15. februar 2021 Du kan ha røket noe. Gi det noen dager, men hvis smerten ikke gir seg burde du oppsøke lege. Hvis du venter for lenge blir det mye vanskeligere å behandle f eks røket ligament.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2021 #17 Skrevet 16. februar 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Nei, i starten er man ikke nødt til å varme opp. Da er det ok med lette øvelser, som i seg selv er oppvarming. Anonymkode: 12dfd...c91 Det var det jeg og fikk beskjed om. Anonymkode: 6b2d7...ed6
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2021 #18 Skrevet 16. februar 2021 Takk for svar, alle 😊 HI Anonymkode: abfac...dd0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2021 #19 Skrevet 16. februar 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Takk for svar, alle 😊 HI Anonymkode: abfac...dd0 Er armen bedre i dag? Anonymkode: 6b2d7...ed6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #20 Skrevet 17. februar 2021 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Er armen bedre i dag? Anonymkode: 6b2d7...ed6 Hei, takk for spm! 😊 Nå er den heldigvis fin igjen 😊 HI Anonymkode: abfac...dd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå