Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Jeg er 43 år. Jeg har alltid hatt normale brystvorter som har reagert slik de skal, blitt stive/harde ved berøring eller når jeg fryser/får ståpels. Men altså nå i det siste er de stive hele tiden, noe som også gjør de ømme. Kan det være tegn på at jeg har kommet i overgangsalderen? Anonymkode: 8bcc4...dc9
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Eller kreft, men rart når det er begge.. Anonymkode: 5767e...c32
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg er 43 år. Jeg har alltid hatt normale brystvorter som har reagert slik de skal, blitt stive/harde ved berøring eller når jeg fryser/får ståpels. Men altså nå i det siste er de stive hele tiden, noe som også gjør de ømme. Kan det være tegn på at jeg har kommet i overgangsalderen? Anonymkode: 8bcc4...dc9 Gravid? Anonymkode: c701d...74d
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Gravid? Anonymkode: c701d...74d Nei, jeg er ikke gravid. Har vært gravid med to barn, men ikke opplevd dette før. Anonymkode: 8bcc4...dc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå