Gå til innhold

IS kvinnen som kom hjem til Norge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ville hun hjem ?  Hun valgte jo og reise og levde jo livet slik hun ville i underkastelse for mannen og de andre mennene hun ble giftet med og hun tjente IS og gud.  Hvorfor ville hun hjem til kjedelige Norge hvor de fleste fordømmer henne og er vantro? 
Jeg  skulle veldig gjerne høre hennes historie,  jeg tenker og tror at denne historien har to sider. Ja hun reiste ut i verden full av ideologi og ville forandre verden på vært tenkelige måte og jeg fordømmer alt hva IS og hennes støttespillere står for. 
Har hun forandret syn? 
Hva har fått til å forandre menig eller er hun her på falske premisser? 

Anonymkode: aa2a9...fd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi hun hadde et alvorlig sykt barn som jeg har forstått. Et barn hun ikke kunne hjelpe der hun var. Morsinstinkt har vel alle?

Anonymkode: 0737d...d67

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Fordi hun hadde et alvorlig sykt barn som jeg har forstått. Et barn hun ikke kunne hjelpe der hun var. Morsinstinkt har vel alle?

Nå brukte hun vel barnet for å komme hjem. Hun var ikke interessert i at barnet skulle få helsehjelp hos besteforeldre uten at hun også ble hentet hjem.

Anonymkode: 29784...43f

Skrevet

Hør pod'en Det svarte flagget, mener det er første episode som er om henne.

Bra pod, men den trigger irritasjonsknappen intenst.

Anonymkode: 84ab6...dfd

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Selvfølgelig  ønsker hun hva som er best for barnet sitt. Men man forkaster ikke en ideologi og en «sannhet «  kun for sitt barn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hør pod'en Det svarte flagget, mener det er første episode som er om henne.

Bra pod, men den trigger irritasjonsknappen intenst.

Anonymkode: 84ab6...dfd

Takk jeg skal høre på den. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig  ønsker hun hva som er best for barnet sitt. Men man forkaster ikke en ideologi og en «sannhet «  kun for sitt barn. 

I Norge tar barnevernet barn fra fanatiske foreldre som representerer fare for barns fysiske og psykiske helse. Da hadde det vært helt greit å hente ettåringen hjem til Norge uten å ta med mora. Når man reiser ut med vilje for å støtte terror, drap av uskyldige mennesker, hjernevasking og religiøs fanatisme, bør man ikke få noe hjelp.

Anonymkode: e0e35...5b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

I Norge tar barnevernet barn fra fanatiske foreldre som representerer fare for barns fysiske og psykiske helse. Da hadde det vært helt greit å hente ettåringen hjem til Norge uten å ta med mora. Når man reiser ut med vilje for å støtte terror, drap av uskyldige mennesker, hjernevasking og religiøs fanatisme, bør man ikke få noe hjelp.

Nå er dette barnet norsk, så hvorfor vil du gjøre unntak for dette barnet fordi mor gjør idiotiske valg? Gjør ikke hun nettopp det du skriver i første setning? At mor ble med barnet var norske myndigheter helt avhengig av for å i det hele tatt få barnet ut.

Skrevet
ostepop123 skrev (36 minutter siden):

Nå er dette barnet norsk, så hvorfor vil du gjøre unntak for dette barnet fordi mor gjør idiotiske valg? Gjør ikke hun nettopp det du skriver i første setning? At mor ble med barnet var norske myndigheter helt avhengig av for å i det hele tatt få barnet ut.

Dette - barnet skulle ha blitt fratatt mor og fraktet til Norge. Så kunne mor selv finne ut hvordan hun kommer seg hjem. Nei, man er ikke avhengig av å frakte mora for å frakte barnet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Dette - barnet skulle ha blitt fratatt mor og fraktet til Norge. Så kunne mor selv finne ut hvordan hun kommer seg hjem. Nei, man er ikke avhengig av å frakte mora for å frakte barnet. 

Du veit at de var i en flyktningeleir i Syria, sant? Det er ikke det samme å hente et barn der som i en blokkleilighet i Drammen, altså. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...