Gå til innhold

Hvordan blir dere oppvartet idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk parfyme og matboks. Så hadde hun laget rebus til meg der premien var en nydelig pute hun hadde sydd selv på skolen (12 år). I tillegg lå det masse lapper rundt om med gode ord. Må si jeg synes det er deilig da den ungen virkelig kan være både en munnfull og håndfull til tider. 

Eldste barnet kommer på besøk etter jobb. Da reiser vi til min mor og gjør stas på henne med blomster, sjokolade og nybakte boller.

En bedre morsdag enn på mange år.

Anonymkode: 56a82...377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gjøres jeg ikke stas på i det hele tatt. Gubben ble minnet på morsdag etter å ha sett x-antall morsdagsbilder på snap og face, og unga er i småskolealder så de husker det ikke uten en påminnelse. Men jeg minnet de på det og fikk noen gode klemmer, vi har kost oss ute i dag, spist fastelavnsboller (som jeg har fiksa så klart) og hatt en fin dag alikevel. Og minstemann utbrøt at jeg var verdens beste mamma i sted, og det gjorde egentlig dagen min ❤ Men må innrømme at jeg hadde jo et lite håp om at mannen kunne ihvertfall minnet unga på morsdagen, så jeg hadde fått et hilsen uten å måtte be om det 😅

Anonymkode: dcce1...222

Skrevet

Jeg har fått kort og sjokolade, men det kjekkeste var likevel tiden med dem. Når de er så store som nå (11, 13, 16 og 18 år) er ikke tid med mamma noe som blir høyt prioritert, men i dag har vi, pluss mannen, spilt rollespill (AD&D) sammen i over 5 timer og det var utrolig gøy! 😊

Anonymkode: b0c1b...4ba

Skrevet

Ungen er hos far, så hatt huset for meg selv. Må si jeg hadde håpet faren kunne minnet ham på å sende meg en liten sms, men.. (10 år, jeg minner alltid på når det er farsdag og bursdag slik at han kan få ringt eller sendt en melding)

Anonymkode: 0b715...82e

Skrevet

Fikk kaffe og gave på senga :) Frokost fra morgenlevering og blomster fra mannen ❤️ 
Har bakt fastelavsboller sammen med ungene. 

Nå skal jeg og mannen ta een kvelsdtur sammen :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Akkurat som vanlig - ikke i det hele tatt.. 

Anonymkode: 831eb...13b

Samme her 😢

Anonymkode: 53783...d4b

Skrevet

Gave og blomster fra eksmann og fra barna, som også lagde lunsj til oss.

Anonymkode: 14f5e...ff9

Skrevet

Blei overraska med god frokost. 

Masse gaver fra barna og mann.

Mykje som han veit eg har hatt lyst på og sagt tidligere når me har vore sammen på butikker og eg har sagt at eg ønsker meg .

Samt 2 buketter med blomster, eine var til morsdag og andre Valentins  day. 

Han har laga favoritt middagen til meg og barna har baka kake .

Eg har laga boller 🙂👍ein super dag .

Anonymkode: f6e62...943

Skrevet

Ingenting. Eksen ga kortet sønnen min hadde laget til meg i barnehagen, til sin samboer. For det ville visst sønnen min sa eksen.

Anonymkode: d3f75...2d5

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Ingenting. Eksen ga kortet sønnen min hadde laget til meg i barnehagen, til sin samboer. For det ville visst sønnen min sa eksen.

Anonymkode: d3f75...2d5

Omg, jeg hadde blitt sååå sur. 

Skrevet

Fikk en gave fra samboeren og vi dro ut å spiste. men jeg fikk ikke noe fra barna følte jeg. Ikke en klem engang. Så han kunne jo minnet på det og kanskje kjøpt et kort eller noe fra de.. Hadde vært koselig. Jeg styra masse til farsdagen.. men sånn er det med det meste. Jeg styrer alltid mer enn han, skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...