Gå til innhold

Blir du sett? På jobb, hjemme, privat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan blir du sett ?

Hva savner du?

Når kjenner du deg sett og verdsatt?

Anonymkode: ef49c...b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både ja og nei. Jeg får en del skryt og anerkjennelse på jobb. Men det de rundt meg ikke vet, er at det har motsatt effekt på meg. 

Jeg kan nok skylde meg selv, jeg skjuler egne følelser når jeg møter andre. Da tror de også at jeg fikser og takler alt. Noen få anledninger har jeg sagt i fra, dessverre blir jeg ikke hørt. Du blir ikke prioritert når andre roper høyere, sånn går dagene, som igjen blir måneder og så blir år. Akkurat nå planlegger jeg full retrett så fort sparekontoen tillater det, ser frem til den dagen jeg ikke lever for å fylle andres forventninger. 

Anonymkode: 38bbb...332

Skrevet

Jeg blir sett på jobb. Der poengteres det ofte at jeg er uunnværlig, og når jeg er på konferanser kjenner jeg alltid veldig mange fra rundt omkring i landet..

Hjemme er jeg usynlig. Og jeg har - spesielt etter det året vi nå har hatt - få relasjoner.. 

Jeg savner å bli sett av en mann. Savner et sexliv, og å føle meg som noe annet enn en helt middels mamma. 

Anonymkode: adcf6...11f

Skrevet

Ja, jeg føler meg sett. Får god tilbakemelding på jobben jeg gjør. Har god kontakt med kolleger. Har en mann som elsker meg og synes jeg er smashing. Og har mange gode, nære venner. Innser nå at jeg er utrolig heldig!! Men når sant skal sies, er jeg også en person som ser andre. Så det kan jo være det er en toveis-greie?

Anonymkode: facc0...f3f

Skrevet

Ja, jeg blir sett og føler meg verdsatt.

På jobben får jeg ofte både små og større drypp. Jeg er lærer i vgs og godt likt, og det kommer fram både i små kommentarer og på andre måter. Det mest rørende var for noen måneder siden da jeg plutselig mottok mail fra en elev som jeg hadde for noen år siden som sendte meg et langt digitalt brev om hvordan jeg var blitt et forbilde for ham og at han tenkte på humøret mitt og de gode verdiene mine når ting buttet i mot, at min væremåte var en inspirasjon. 

Hjemme er både mann og barn flink til å vise og si ting som viser at de setter pris på meg. Senest i dag satt jeg og pratet med 16-åringen og hjalp ham litt med en oppgave, og fikk en god klem i retur med med et "jeg er så glad du er mammaen min!". Sånt varmer 😊

Anonymkode: 43e28...712

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Hvordan blir du sett ?

Hva savner du?

Kjenner meg sett og verdsatt når jeg er fysisk på jobb. Kjenner litt på at innsatsen og bidraget mitt ikke blir sett fra hjemmekontor.

Kjenner meg sjelden sett og verdsatt hjemme.

Anonymkode: d81b6...eff

Skrevet

På jobb- nei

hjemme- nei

privat- nei

og det er egentlig helt perfekt. 

Anonymkode: b0c68...a07

Skrevet

Ja, jeg føler meg sett og satt pris på både på jobb, i familien og blant alle vennene mine.

Anonymkode: 4d202...4a7

Skrevet
21 hours ago, Anonym bruker said:

Hvordan blir du sett ?

Hva savner du?

føler meg veldig verdsatt i hele tiden, så kan ikke klage

Anonymkode: 4a807...82c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...