Gå til innhold

Hva feiler det denne personen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann, 35 år. Sitter å spør barnet sitt på 5 mnd om han er homo?! Som i «si meg en ting, xxxx, er du homse eller?» fordi barnet ble fascinert av en rosa leke? Hvorpå han proklamerte at han «alltid» spør barnet om det hvis han liker en ting med «jentefarge»!?! Han klarte og å klemme ut av seg at han kunne smøre inn ungen med skokrem fordi han hadde hørt at utlendinger fikk fordeler i barnehagene?? Jeg ble helt satt ut!

Anonymkode: 57e06...d16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er en idiot. 

Hvem har valgt å la han spre genene sine?

Anonymkode: 98919...1b1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Han er en idiot. 

Hvem har valgt å la han spre genene sine?

Anonymkode: 98919...1b1

Åpenbart samboeren hans...  jeg gruer meg på hans vegne til den dagen han sier noe sånt rundt «fagfolk». Tenk når den ungen begynner i barnehagen og han lirer ut av seg sånne ting. 

Skrevet

Trenger ikke være verre enn en litt annen humor enn din.

Anonymkode: 737d6...e94

Skrevet

Stakkars gutt... Faren trenger tydelig veiledning! 
Gutten skal få leke med hva han vil. 

Har en sønn som elsker Godzilla, ninjaer, Jurassic Park og monstertrucks. Han er en skikkelig stereotypisk «guttegutt» som klatrer i trær og herjer rundt. Samtidig, så elsker han å kose seg med My Little Pony og Doktor McStuffins. Da kobler han helt av. Det er helt hull i hodet å tro at man vinner noe på å styre barna i en spesiell retning. La barna leke med det de vil❤️

Anonymkode: 50bfc...46a

Skrevet

Det feiler han sannsynligvis ikke noe,  men han har kanskje en teit form form for humor, eller er lite opplyst. De fleste vet at mange små barn eller babyer blir trukket mot sterke farger, ofte rosa. 

Skrevet

Han snakker generelt stygt om andre. Niggerunger, sotrør, gays, etc. så dårlig humor har jeg ikke at jeg hadde gjenkjent det om det var morsomt...

Skrevet

Da har du svaret ditt der da. Han er rasist og homofob, og lider nok av generell fremmedfrykt. 

Anonymkode: 44862...495

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Da har du svaret ditt der da. Han er rasist og homofob, og lider nok av generell fremmedfrykt. 

Anonymkode: 44862...495

Antagelig! Ble bare så satt ut av at det går an å si sånt til sitt eget barn. Han har tidligere sagt at min 7 år gamle sønn kommer til å «bli» homofil, fordi han hadde kjøpt seg en ansiktsmaske... når jeg sa at homofil ikke er noe man blir, ble han sint og sa vi kunne diskutere det en annen gang. Veldig skremmende!

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Antagelig! Ble bare så satt ut av at det går an å si sånt til sitt eget barn. Han har tidligere sagt at min 7 år gamle sønn kommer til å «bli» homofil, fordi han hadde kjøpt seg en ansiktsmaske... når jeg sa at homofil ikke er noe man blir, ble han sint og sa vi kunne diskutere det en annen gang. Veldig skremmende!

Elsker du han?

Anonymkode: c7b37...f13

Skrevet

Han er søppel. Det er dessverre uhelbredelig.

Anonymkode: a365d...58a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Han er søppel. Det er dessverre uhelbredelig.

Anonymkode: a365d...58a

Enig

Skrevet

Han hadde jeg ikke ofret 30 sekunder på, engang. 

Skrevet

Mennesker med slike holdninger har ikke jeg plass til i mitt liv. Har du? 

Anonymkode: e679f...302

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Elsker du han?

Dette er ikke hi sin mann, så det er vel ikke så sannsynlig.  Greit å lese før man kommenterer.

Anonymkode: ba7a8...461

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Trenger ikke være verre enn en litt annen humor enn din.

Anonymkode: 737d6...e94

Dette er ikke humor. Da lærte du det. 

Hi. Stakkars barn. 😯Man speiler gjerne foreldrene sine. 

Anonymkode: 7361d...6e1

Skrevet

Stakkars unge som har to ubrukelige foreldre. I motsetning til hi, så håper jeg at han ytrer sin dumskap foran fagfolk.

Anonymkode: a5bb4...16c

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Stakkars unge som har to ubrukelige foreldre. I motsetning til hi, så håper jeg at han ytrer sin dumskap foran fagfolk.

Anonymkode: a5bb4...16c

På hvilke grunnlag kan du konkludere med at mor er ubrukelig? 

Anonymkode: b79b2...bff

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Stakkars gutt... Faren trenger tydelig veiledning! 
Gutten skal få leke med hva han vil. 

Har en sønn som elsker Godzilla, ninjaer, Jurassic Park og monstertrucks. Han er en skikkelig stereotypisk «guttegutt» som klatrer i trær og herjer rundt. Samtidig, så elsker han å kose seg med My Little Pony og Doktor McStuffins. Da kobler han helt av. Det er helt hull i hodet å tro at man vinner noe på å styre barna i en spesiell retning. La barna leke med det de vil❤️

Anonymkode: 50bfc...46a

Du fikk med deg at det var ett 5 mnd gammelt spedbarn det var snakk om her? 

Anonymkode: b79b2...bff

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

En mann, 35 år. Sitter å spør barnet sitt på 5 mnd om han er homo?! Som i «si meg en ting, xxxx, er du homse eller?» fordi barnet ble fascinert av en rosa leke? Hvorpå han proklamerte at han «alltid» spør barnet om det hvis han liker en ting med «jentefarge»!?! Han klarte og å klemme ut av seg at han kunne smøre inn ungen med skokrem fordi han hadde hørt at utlendinger fikk fordeler i barnehagene?? Jeg ble helt satt ut!

Hadde tenkt at han hadde svært lav IQ eller hadde vokst opp i en svært dysfunskjonell familie.

Anonymkode: 6a7f0...550

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...