Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Skrevet 10. februar 2021 Det skjer ofte. Blir bekymret. Kan det være noe med pusten? Merker det hele dagen. Anonymkode: 78d00...f3c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #2 Skrevet 10. februar 2021 Jeg hater det når menn lager slike lyder under akten... Anonymkode: beaf5...626
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Skrevet 10. februar 2021 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Jeg hater det når menn lager slike lyder under akten... Anonymkode: beaf5...626 Det er ikke under akten. Det er hvert 3 minutt ca. Jeg er redd det er noe galt med han... pusting? Eller noe annet? Anonymkode: 78d00...f3c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #4 Skrevet 11. februar 2021 Hvor lenge har dette pågått da? Kan det være tics? Vet han om det selv? Anonymkode: 0e6d0...23e
Pobie Skrevet 11. februar 2021 #5 Skrevet 11. februar 2021 Du er redd det er noe galt med han? Da har du vel spurt han hvorfor han gjør det?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #6 Skrevet 11. februar 2021 Ticks? Begynnende forkjølelse? Anonymkode: 7c4b5...c4e
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #7 Skrevet 11. februar 2021 Jeg tenkte også umiddelbart på tics. Anonymkode: c40a7...fed
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #8 Skrevet 11. februar 2021 Pobie skrev (2 timer siden): Du er redd det er noe galt med han? Da har du vel spurt han hvorfor han gjør det? Han vet ikke at han gjør det. Anonymkode: 78d00...f3c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #9 Skrevet 11. februar 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Jeg tenkte også umiddelbart på tics. Anonymkode: c40a7...fed Har lest litt om det. Og ble veldig overrasket... Anonymkode: 78d00...f3c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #10 Skrevet 11. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har lest litt om det. Og ble veldig overrasket... Anonymkode: 78d00...f3c Mer som passer? Har en sønn med Tourettes, så kan en del om dette. Anonymkode: c40a7...fed
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #11 Skrevet 11. februar 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Mer som passer? Har en sønn med Tourettes, så kan en del om dette. Anonymkode: c40a7...fed Han hakker tenner på nettene. Han må alltid harke. Han har raserianfall. Høres det ut som tourettes? Eller er det noe annet? Hva gjør sønnen din da? Anonymkode: 78d00...f3c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #12 Skrevet 11. februar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Han hakker tenner på nettene. Han må alltid harke. Han har raserianfall. Høres det ut som tourettes? Eller er det noe annet? Hva gjør sønnen din da? Anonymkode: 78d00...f3c Sønnen min har mange tics, men få verbale. Han har også ganske god kontroll over sine tics og kan samle dem opp. Tourettes er sammensatt, han må ha både enkle og sammensatte motoriske tics i tillegg til de vokale og normalt sett må dette ha debutert før han fylte 18 år. Noen tics er vanskelig å få øye på fordi de virker naturlige, eller man tenker ikke over dem som tics. F.eks. gaper min ,men det ser ut som gjesping (han kamuflerer det slik) og rister på hendene slik man gjør når man stivner litt i fingrene og vil riste dem løs litt, noe som jo også virker naturlig. Men han har andre og mer synlige tics også da, som å hoppe på en spesiell måte og piruetter. Anonymkode: c40a7...fed
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #13 Skrevet 11. februar 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Sønnen min har mange tics, men få verbale. Han har også ganske god kontroll over sine tics og kan samle dem opp. Tourettes er sammensatt, han må ha både enkle og sammensatte motoriske tics i tillegg til de vokale og normalt sett må dette ha debutert før han fylte 18 år. Noen tics er vanskelig å få øye på fordi de virker naturlige, eller man tenker ikke over dem som tics. F.eks. gaper min ,men det ser ut som gjesping (han kamuflerer det slik) og rister på hendene slik man gjør når man stivner litt i fingrene og vil riste dem løs litt, noe som jo også virker naturlig. Men han har andre og mer synlige tics også da, som å hoppe på en spesiell måte og piruetter. Anonymkode: c40a7...fed Tusen takk for at du deler. Jeg har oppdaget så utrolig mye med min mann etter å ha bodd med han over tid. Jeg er helt rystet over at ingen har oppdaget det jeg har oppdaget. Hvor i alle dager var foreldrene hans i barndommen? Alle oppegående (?) mødre har vell en magefølelse? Jeg er rystet ! Men jeg skal følge mer med på han. Han aner virkelig ingenting om dette. Foreldrene er det umulig å prate med. Anonymkode: 78d00...f3c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #14 Skrevet 11. februar 2021 Sønnen min kremtet mye så jeg mistenkte etterhvert tics fordi han merket ikke at han gjorde det og han verken klødde eller hadde slim i halsen. Så fikk han astmamedisin pga andre problemer han har hatt og da han begynte med dem forsvant kremtingen også. Anonymkode: f462c...57f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #15 Skrevet 11. februar 2021 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Sønnen min kremtet mye så jeg mistenkte etterhvert tics fordi han merket ikke at han gjorde det og han verken klødde eller hadde slim i halsen. Så fikk han astmamedisin pga andre problemer han har hatt og da han begynte med dem forsvant kremtingen også. Anonymkode: f462c...57f Takk for tips. Han har sjekket allergi osv. Anonymkode: 78d00...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå