Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Skrevet 10. februar 2021 Jeg har forstått på tidligere innlegg at du kan litt om trening. Så her kommer et spørsmål. Nå har jeg begynt å trene rompe. Jeg har litt problemer med å koble den på 😅 men jeg prøver. Jeg har et annet lite problem, jeg ønsker ikke å gå ned i vekt. Da kommer puppene helt bort. Så kommer sp.målet, er det en treningsform man kan gjøre for å få de til å bli fastere eller se større ut? Ser jo mange videoer på insta, men det er jo ikke alltid realiteten man ser der... Anonymkode: 87d92...076
tante grusom master of law Skrevet 10. februar 2021 #2 Skrevet 10. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har forstått på tidligere innlegg at du kan litt om trening. Så her kommer et spørsmål. Nå har jeg begynt å trene rompe. Jeg har litt problemer med å koble den på 😅 men jeg prøver. Jeg har et annet lite problem, jeg ønsker ikke å gå ned i vekt. Da kommer puppene helt bort. Så kommer sp.målet, er det en treningsform man kan gjøre for å få de til å bli fastere eller se større ut? Ser jo mange videoer på insta, men det er jo ikke alltid realiteten man ser der... Anonymkode: 87d92...076 Da vil jeg anbefale styrketrening. Så tungt du klarer. De færreste kvinner får gigantiske muskler uansett, men styrketrening vil forme og stramme opp. Fokuser på de store muskelgruppene slik som rygg, bryst, sete og bein. Selve puppene har jo ingen muskler, så det er vanskelig å trene dem, men ved å få trent muskulaturen i brystet, vil puppene kunne formes noe. For å koble på rumpa, anbefaler jeg å trene med strikk noen ganger i uka, i tillegg til og i kombinasjon med styrketreningen. Sett strikken nede ved anklene på begge beina, og gå sidelangs (krabbegang) med lett bøyde ben. Gå ca ti skritt hver vei til det brenner. Ta pause og gjente flere ganger. Kjør hip thrust med strikk rundt knærna. Helst med vekter på hoftene. Disse to øvelsene har virkelig hjulpet meg å koble på setet. Kjør i tillegg utfall, knebøy og markløft.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Skrevet 10. februar 2021 tante grusom master of law skrev (1 time siden): Da vil jeg anbefale styrketrening. Så tungt du klarer. De færreste kvinner får gigantiske muskler uansett, men styrketrening vil forme og stramme opp. Fokuser på de store muskelgruppene slik som rygg, bryst, sete og bein. Selve puppene har jo ingen muskler, så det er vanskelig å trene dem, men ved å få trent muskulaturen i brystet, vil puppene kunne formes noe. For å koble på rumpa, anbefaler jeg å trene med strikk noen ganger i uka, i tillegg til og i kombinasjon med styrketreningen. Sett strikken nede ved anklene på begge beina, og gå sidelangs (krabbegang) med lett bøyde ben. Gå ca ti skritt hver vei til det brenner. Ta pause og gjente flere ganger. Kjør hip thrust med strikk rundt knærna. Helst med vekter på hoftene. Disse to øvelsene har virkelig hjulpet meg å koble på setet. Kjør i tillegg utfall, knebøy og markløft. Jeg har gått krabbegang med strikk rundt lårene. Men da skal jeg prøve anklene. Tusen takk 💪 Anonymkode: 87d92...076
tante grusom master of law Skrevet 10. februar 2021 #4 Skrevet 10. februar 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg har gått krabbegang med strikk rundt lårene. Men da skal jeg prøve anklene. Tusen takk 💪 Anonymkode: 87d92...076 Ja, det blir tyngre da. Husk at det kan ta litt tid før rumpa begynner å jobbe. I starten vil det som oftest ta mest på lårene, men ikke gi opp, etter en viss tid, kanskje noen uker, pleier rumpa å bli mer og mer involvert. Men det er viktig å ha fokus på å prøve å få med rumpa i hvert skritt og ved hver annen øvelse.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #5 Skrevet 10. februar 2021 tante grusom master of law skrev (3 timer siden): Ja, det blir tyngre da. Husk at det kan ta litt tid før rumpa begynner å jobbe. I starten vil det som oftest ta mest på lårene, men ikke gi opp, etter en viss tid, kanskje noen uker, pleier rumpa å bli mer og mer involvert. Men det er viktig å ha fokus på å prøve å få med rumpa i hvert skritt og ved hver annen øvelse. Takk for at du tar deg tid! 🤩 Anonymkode: 87d92...076
tante grusom master of law Skrevet 10. februar 2021 #6 Skrevet 10. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Takk for at du tar deg tid! 🤩 Anonymkode: 87d92...076 Bare hyggelig! Lykke til💪💪
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #7 Skrevet 10. februar 2021 tante grusom master of law skrev (5 timer siden): Bare hyggelig! Lykke til💪💪 Tusen takk! Var opptatt i kveld men begynner i morgen. Anonymkode: 87d92...076
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå