Gå til innhold

Vurderer å bytte ut noen måltider med skakes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare noen måltider i uken. Men jeg lurer på om noen har prøvd feks nutrilett skakes? Smaker det godt? Hvilken er best? Gir de god metthetsfølelse? 

Anonymkode: 4e53c...72d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nutrilett jordbær synes jeg smaker greit nok. Er nok sjokolade som er mest populær, siden den selges i butikk, den har jeg ikke smakt. Synes ikke den gir særlig metthetsfølelse, så krever en del viljestyrke. 

Anonymkode: 0ae0c...ec2

Skrevet

Skake?

Anonymkode: 5154e...6a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Skake?

Anonymkode: 5154e...6a2

Mente shakes🤣🤣. Tastefeil

Skrevet

Flere med erfaringer?

Skrevet

Ikke gidd. Spis heller vanlig og mindre porsjoner. Putt evnt. inn en fastedag eller to i uka.

Anonymkode: 4727e...71d

Skrevet

Eneste jeg klarer er alevo med sjokolade. Ingen shaker er gode men alevo sjokolade er grei nok. 

Anonymkode: cf77a...0e2

Skrevet

Personlig syns jeg Allevos shaker er gode, jeg likte godt den med banan og brigebær, men dette er jo veldig smak og behag. 

Anonymkode: 90765...21b

Skrevet

jeg har forsøkt en sånn suppekur - med svært god effekt. NB: man blir slapp og sliten de første dagene - jeg fikk eksempelvis mye hodeverk etc. som gav seg. Gikk på kuren i to uker (spiste normal middag med familien daglig - så byttet bare lunsj frokost og kvelds). Gikk ned 5 kg. 

Anonymkode: e5859...722

Skrevet

nutrilett med vanilje syntes jeg var bra. da kunne jeg variere smaken med å tilsette en kiwi eller noen bær. 

jeg gikk ned 10 kg  på nutrilett.  litt nifst at da jeg begynte på vanlig mat igjen gikk jeg raskt ned 10 utilsiktede kg til. det var alt annet enn lekkert. 

Anonymkode: dd80c...bb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...