Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 I følge en gammel tråd her inne så bør mor slippe å ha sex på morsdagen.... Så hvordan har dere tenkt å gjøre det i helga når morsdag og valentinsdagen faller på samme dag?🤔 Feirer dere feks valentinsdagen på lørdag så dere kan ha sex? Anonymkode: 7b45d...536
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Den gamle tråden er morsom, du må gjerne trekke den frem, men dette blir et litt for dårlig forsøk på å være morsom synes jeg.... Anonymkode: d0e4f...dee
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Jeg har delt opp dagen sånn: frokost - morsdag med morkake lunch - fastelaven med fastelavensbolle middag - bursdag i huset med bursdagsbarnets valg av mat aftens - valentinesdag med sjokolade og blomster. sex blir det bare ikke tid til! eller ork til! Anonymkode: a53c1...b71
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg har delt opp dagen sånn: frokost - morsdag med morkake lunch - fastelaven med fastelavensbolle middag - bursdag i huset med bursdagsbarnets valg av mat aftens - valentinesdag med sjokolade og blomster. sex blir det bare ikke tid til! eller ork til! Anonymkode: a53c1...b71 Tror ikke jeg hadde hatt så veldig lyst heller etter den frokosten. 😂 Anonymkode: 33a81...837
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror ikke jeg hadde hatt så veldig lyst heller etter den frokosten. 😂 Anonymkode: 33a81...837 🤣 Anonymkode: c861f...684
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har delt opp dagen sånn: frokost - morsdag med morkake lunch - fastelaven med fastelavensbolle middag - bursdag i huset med bursdagsbarnets valg av mat aftens - valentinesdag med sjokolade og blomster. sex blir det bare ikke tid til! eller ork til! Anonymkode: a53c1...b71 Frokostmenyen var interessant!!!! Anonymkode: 9a3b4...f9d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Frokostmenyen var interessant!!!! Anonymkode: 9a3b4...f9d Den setter mye trenden for dagen, så syntes det var en flying start Er så jeg mistenker at jeg muligens får lunchen alene, sammen med de andre øktene utover dagen. Anonymkode: a53c1...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå